Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Kasar-e vagy?

2016. július 21. - Sztui

(Nagyon gonosz lesz most Sztui bá', rögtön egy trükkös szójátékkal kezdünk) :

Cső-cselék!

A szemfüles olvasók nyilván felfigyeltek a blog legújabb elemére, a bal oldalon elhelyezkedő "IDE FIGYELJÉ'"-re. Ebben olvashattok (ha persze tudtok) arról, hogy a blog a színvonal emelésének érdekében szankciókat hozott. 80-as IQ szint alatt takarodás van! Persze egy túlbuzgó megszállott marha nem hagyta, hogy nyugiban töltsem a szabimat és leírta kommentben, hogy mi is a magyarázat még mielőtt ez a cikk megszülethetett volna.... A hülyéje! De nagy barom! Idióta! Na mindegy, azért nem fosztok meg senkit egy jó kis Sztui-írástól, leírom cikkben is.

Nesztek!

nevtelen.jpg

Itt szeretném megköszönni a rajongóimnak, hogy saját pénzüket (amit egyébként én nyertem nekik az EB- tippekkel) feláldozva előfizettek nekem a fotosoppra! K*rva hasznos!!!

Röviden ez a magyarázat. Igazából nem csak röviden, hanem úgy ténylegesen: Ez a magyarázat. Akik áttudtak vergődni a nyóc általánoson talán meg tudják emészteni az írásom. Ez nem a Sékszpír műelemzés haladóknak blog, nem olyan nehéz ez szerintem...

Még mielőtt valakinek kedve támadna bepofázni, hogy "Mégis honnan tudjam mennyi az IQ-m te barom Sztunya?" annak üzenem, hogy meg lehet rohadni! Ugyanis erre is gondolt a jó öreg Csodablogger. Tudni kell rólam, hogy  oda vagyok a menza kajáért, ezért nagyon megörültem, hogy van honlapjuk, annak meg pláne, hogy onlájn IQ tesztjük is van. Katt a képre!

ajkuteszt.jpgA végén kiküldik ímélben az eredményt, ráadásul INGYÉR! Ezért szerettem mindig is a menzát. Olcsó és minőségi. Nem úgy mint az én tesztem... az elég gyér lett: Sztui mester IQ-ja 240. Lehet megdönteni, hajrá! Kommentben kérem az eredményeket és mégegyszer írom: ha az eredményetek nem éri el a 80-at akkor elköszönünk egymástól. Ha kamu eredményt írtok még meg is lesztek ütve. Inkább veszítsétek el a blogtagságotokat mintsem az eszméleteteket, nemde? Szóval őszintén!

Még engedjetek meg egy személyes üzenetet, így a cikk végére: Luffancs, most legyen nagy a mellény ne a komment szekcióban!

U.I.: Mivel tudom, hogy a "Cső-cselék!" résznél már sokan bajba kerültek és mint tudjátok Sztumanusnak vajszíve van, ezért segítek. Cső csőcselék! ---> Cső-cselék!

Csőtészta!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr638905460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztui 2016.07.21. 16:29:17

Bocsi Lufi, meghekkeltem a laptopodat és kiléptem a Sztunyablogos felhasználódból. Gondolkoztam, hogy megváltoztassam-e a kódodat, de hát ahogy a cikkben is írtam vajszívem van.
Hali.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.21. 18:34:03

Heló,
Most töltöttem ki a fejtörôt, eredmény pár perc múlva. A cikk nagyon tetszik Sztui, elnézést ha lelôttem a poént, nem tudhattam....
Gratulálok a photoshopos fejlesztéshez is, lehet hogy majd kölcsön kérném, ha nem baj.
Így tovább, nagyon jó a színvonal!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.22. 11:59:22

A teszten bármilyen hihetetlen maximális eredményt értem el, így azt kell hogy mondjam, hogy te lôtted be rosszul a blog szintet. Szerintem ez a zsenik blogja, valahol 130-as IQ határral. Javíts ki ha tévedek $ztui.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.22. 18:18:58

Ja, és végre valaki, aki szereti a menza kaját, nagyon nagy Sztui. Jársz valamelyik önkiszolgálóba is? Azt nem tudom mondjuk, hogy miért kiváncsiak az IQ szintünkre...

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.22. 18:34:07

Sztunya, nekem ez a 240-es szám nem mondott semmit ôszintén szólva, ezért nem gratuláltam eddig. Most azonban megteszem, mert utána néztem, és egy embert találtam aki ezt felülmúlta, szóval büszke vagyok rád Sztui! Király vagy!

Sztui 2016.07.26. 11:32:06

...most besokaltam. Melyikre válaszoljak Luffancs? 4 komment gyors egymásutánban...barom-e vagy?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.26. 12:01:16

Csá Arc,
Sztuikám, már annak is tudok örülni, hogy itt vagy velünk. Ajánlj kérlek valami klassz kifôzdét, utána értékeld újra a blog IQ határát vagy ilyesmi, aztán ha lehet oszd meg velünk, hogy hol tanultál ilyen jól fotosoppozni. Kezdetnek így gondoltam. :-)

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.26. 12:04:51

Én pedig úgy érzem a te kérdésed költôi volt, de ha mégis választ szeretnél, azt mondom csak sajtkukac.

Sztui 2016.07.26. 21:11:17

@Dr.Chester Barack Boldizsár:
- wéwéwépontmenzaetteremponthu --> meglehet nézni.
- A blog IQ határa alaposan át van gondolva. Erre a cikkból is rájöhetsz. Ha >125-ös IQ-val sem tudod megérteni az már csak azért lehet mert egy jókora sajtkukac vagy. A stílusod nem összeegyeztethető a blogéval.
- #BediJocó #infóóra #nyócáltalános

És a kérdésem valóban költői volt. Meg voltam győződve, hogy a válasz: 'Igen'. De igazad van a sajtkukac jelző sokkal közelebb áll hozzád.

Azért kösz a komikat, nem akarom elüldözni az egyetlen olvasómat, jókat szoktam nevetni ezeken a sületlenségeken. További jó szórakozást a cikkokhoz! A legközelebbit a következő 200 napban bármikor megírhatom.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.07.27. 08:11:08

Hali,
Mit keresel te a Nyírségben vazze? Gondoltam a Pajtásba jársz a Csertô utcába, itt van, olcsó, minôségi, erre Nyírség?
A stílusom ilyen már régóta, szerintem már kár lenne változtatni, de ha akarod írd meg pls.
Tényleg szeretem a blogot, otthon vagyok az alpáriságban, szerintem nem emiatt nem értek néhány részletet.
Köszi a kedves gesztusokat a végén, Csodablogger!
Heil

Sztui 2016.08.01. 09:14:13

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Nyírség... Gratulálok Luffancs! Megint sikerült alkotnod!
.hu! PONT HÚ!!!! Ha így sincs meg akkor ezzel talán sikerülni fog: hu.wikipedia.org/wiki/.hu

125-ös IQ, persze... Jó lesz az 25-nek is...

Sztui 2016.08.01. 09:26:26

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Még egy kérdés: Akkor mi a retekért nem értesz "pár"(Bárcsak párat nem értenél...) részletet? Én vagyok a barom?
A stílusod pedig bicskanyitogató. Ezzel a stílussal mehetnél műsort vezetni a Fókuszban. Nagy cimborák vagytok az #ÚjGöncziGabi -val ugye? Ez egy alpári blog. A "Vazze" a te szádból pedig rosszabbul hangzik mintha a 9 éves Mr.Dagadtkép mondaná.
A tényérbemászóság minden jele megfigyelhető a komentjeidben. Erről könyvet lehetne írni. De még egy cikkra se fogom méltatni...

Sztui 2016.08.14. 18:06:28

A szó is beléd ragadt? 3 hete vagy inaktív... Erre a 'fura' nem egy jó kifejezés. Ez egy CSODA!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.14. 18:07:59

Heló Sztui, most tudok kedvemre netezni, úgyhogy válaszolok a felmerülô kérdéseidre. Tényleg bocsi, hogy csak most.
A .hu helyett valóban a .com-ot nyitottam meg, de én a te fonetikus cuccod közül az elsôt nyitottam meg, és nem figyeltem, bocsi.
Én azt írtam, hogy "néhány", úgyhogy ha erre gondolsz kérlek erôsíts meg, addig nem tudok válaszolni.
Azt meg, hogy bicskanyitogató a stílusom, már sokan mondták, most Te is, Sztui, úgyhogy ez valszeg igaz lehet. Bocsi.
Tenyérbemászó, Gönczi......ez viszont fájó volt. Kifejtenéd, hogy mióta lett 'közellenség' a stílusom? A vazzéval szerintem annyira nem sültem be, de ha ezt is megmagyaráznád, kedves Sztunya....
Minden jót, jelentkezem majd.

Sztui 2016.08.14. 18:26:56

@Dr.Chester Barack Boldizsár:
"Néhány részlet" - "Pár részlet". Egy azonos jelentésű szóval már nem birkózik meg a 125-ös IQ-d? Szóval igen, arra gondoltam.
"Kifejtenéd, hogy mióta lett 'közellenség' a stílusom?" : Hogy a francba ne fejteném ki! Mondj egy születési dátumot és meg is van a válasz.
A vazzét már szerintem megmagyaráztam a Mr.Dagadtképes példával. Egyszerűen ez nem te vagy! Mint amikor kapuérázni akarsz.

U.I.: 1 percig és 31 másodpercig tényleg elhittem, hogy beláttad, hogy ez nem a te blogod.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.14. 21:46:25

OK Sztú! Vettem az osztásokat, mit is mondjak hirtelen.... inkább most jobb ha hallgatok. Király vagy!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.16. 08:44:49

"Akkor mi a retekért nem értesz 'pár'(Bárcsak párat nem értenél...) részletet?"- felsejlett ez a kérdés, amire félig már válaszoltam. Nem azért mert ne lennék alpári. De akkor miért? Az a gyanúm, hogy ez a blog extra magas IQ szintet követel. Vélemény? (Ha más, folytatom a keresést.)

Sztui 2016.08.18. 08:07:05

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ha a 80 extra magas akkor igazad van. Szerintem inkább extra alacsony. Persze vannak emberek akiknek még a 80 is kva magas. De a 80 még mindig áll: E fölött meg kell tudni érteni a sztunyablogot. Hülyéknek íródott...
Szerintem neki kéne futnod mégegyszer annak az IQ tesztnek, először lehet, hogy csak szerencséd volt.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.20. 08:53:40

Akkor helyesen lôtted be a szintet, ez esetben valószínüleg Judit nénit kell megkérdezni miért nem értek néhány dolgot. Vagy lehet, hogy mégis értek mindent, és akkor megvan a limit IQ. Így jó lesz Sztui?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.26. 13:20:48

Helló Sztui,
6 nap után kimondom amire gondolok: Mi a helyzet veled Sztúman?
Mindent bele!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.08.27. 18:01:05

Szia Sztui,
Erre jársz néhanapján? Vagy most nyaralol? Jelentkezel majd? Mi van veled? Szurkolok neked, a blognak szüksége van rád!

Sztui 2016.09.01. 17:02:51

Dzsízösz! Nem vagyok egy hétig a blogon és 3 sajtkukac nyavalygásra kell visszaérnem? Ráadásul 4 nap alatt hozott össze 3-mat... Normális vagy Lufika?
Nem is tudom melyik böszmeségedre válaszoljak.... Kezdem: nyílván nyaralok itt vagyok 2 méterre tőled most is. Te eszetlen... ezt kitalálhattad volna Mr.120 IQ...
"Jelentkezel majd?" Addig úgyse nyugszol....
Nagyjából ennyi. Remélem ezzel megint beéred 1-2 hétig. Utána úgyis jön a következő "Mi a helyzet veled Sztúman?".

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.02. 17:21:08

Helló Sztui,
Jó hallani a hangod, üdv újra a fedélzeten!
Te még ôsszel is tudsz nyaralni, eszméletlen Sztunya! Irtó jó a színvonal, a rend kedvéért azért megkérdem: lesz majd cikk várható? Nem zaklatásképp, tényleg élvezd csak a nyaralásod :-) . Szia.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.02. 17:22:23

Ja, és mit rakjak VB selejtezôkre?

Sztui 2016.09.04. 12:07:03

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Előbb-utóbb csak neki állok már írni valamit. Szerintem inkább utóbb, mint előbb.

VB selejtezők: Nem elég neked az EB-n összeszedett több milliárd forint, amihez Sztuman segített hozzá?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.04. 21:45:03

OK, várjuk a cikkot!
A vébé sel.-re azért mondj egy csapatot akire figyeljünk.

Sztui 2016.09.06. 18:36:19

@Dr.Chester Barack Boldizsár:
Koszovó veretlenül nyeri a csoportját. Majd a VB-n is menetelést várok tőlük.

De többet nem mond Sztui mester, nehogy elnyerjék előle a pénzt. :P

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.06. 20:43:26

Akkor hajrá Koszovó! Ígéretesek, biztos igazad van Sztui, jó kaszálást!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.11. 19:17:17

Boldog 911-et, Sztui!
Azt hittem meglepsz minket egy cikkel a mai napon. Persze még lehet, remélem nem lövök le semmilyen poént...:-)

Sztui 2016.09.12. 20:19:44

@Dr.Chester Barack Boldizsár: El vagyok havazva. Beindultak a floorball edzések.
Én is azt hittem, hogy korábban lesz cikk, de majd lassacskán neki áll Sztuman.
Na indulok. Igen, már megint floorball. Már elő is készítettem a sporttáskámat.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.12. 22:01:29

Ó jajj, Sztui,
Azért néha pihenj is! Remélem örömödet leled ebben a sok floorballban, biztos kva jól nyomod már. Jó tanuló, jó sportoló.....ez Sztui.
süti beállítások módosítása