Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Köpd ki gyorsan, undorító!

2018. január 05. - Sztui

Hellósztok Kutyakakik!

Nem véletlen ez a köszönés Sztúmestertől, ugyanis a több, mint 2 hónapos cikktelenséget egy kutyás cikkel töri meg a blogolás császára. Le van szarva a világrekord kísérlet, úgy döntöttem végül mégse térek el a szokásos 2-3 hónapos kihagyástól, nehogy Lufi rosszakat álmodjon.

Bocsi mindenkitől, hogy ezúttal nem jött a szokásos karácsonyi különkiadás, de Tudod Ki a szokásosnál is ütődöttebb lett. Még a végén kénytelen lettem volna megrángatni a bajszát, mert ha fél óránál tovább ülök a gép előtt cikkot írva, tuti nekem esett volna az öreg. Szóval Tudod Ki testi épsége és a 8 napon túl gyógyuló sérülés okozásáért induló pereskedés elkerülése érdekében most az új évben kívánok kellemes Sztünnepeket mindenkinek!

sztunnep.jpg

Kutyás cikkot ígértem. Há' jöjjön!

Ott kezdődik a sztori, hogy Lufi megint hülye volt. Le volt akciózva a kutyakaja a bótban. Azt tudni kell, hogy Lufi még talán egy vödör rothadó halbelsőséget is megvenne ha jó áron teszik ki a polcokra. Még szép hogy nem hagyta ott a leárazott kutyacsemegét, úgy volt vele, hogy a macskáknak biztos ízleni fog. Há' nem ízlett nekik. De mit is várhatnánk egy olyantól aki képtelen megkülönböztetni egy nyestet egy menyéttől. Szánalom az ürge. Na mindegy, nem volt más választásunk, mint elosztogatni a cuccot karácsonyi ajándék gyanánt a kutyák között. Utólag kiderült, hogy pár kutya annak is jobban örült volna ha valaki 10 percen keresztül kaviccsal dobálná meg őt. Amikor a második kutya hagyta ott a karácsonyi "ajándékát", akkor hirtelen nem tudtam eldönteni ki a nagyobb lúzer. Lufi, amiért képes volt olyan eledelt venni amit még a célközönség is wc-n húzna le szíve szerint vagy a gyártó amiért képes volt ilyen hulladékot a piacra dobni? Esetleg én amiért Lufival tartottam és azt hittem, hogy képes lesz valamit jól csinálni? Szavazzuk meg szerintem!

Betettem még pár lehetőséget. Tudod Kire is lehet kenni a dolgot ha valaki végképp nem tudna dönteni.

Szerencsére azért később találtunk pár blökit akik valahogy letuszkolták a torkukon azokat a gumiabroncs szerű darabokat a kedvünkért, sőt valamelyik még jó képet is vágott hozzá! Azért abban biztos vagyok, hogy amint látta, hogy elmegyünk, szaladt is leöblíteni valamivel, hogy ne érezze tovább azt az áporodott zokni ízt a szájában.

Újévkor aztán normális kajával (csonttal) is megleptük őket, nehogy már a végén megutáljon minket minden környékbéli kutya.

sztubidu.jpgNyugi van Sztubi Dú! Most nem kell olyan szart enned, csak csontot hozunk!

Ennyi volt Sztui és Lufi ünnepi kutya kalandja, remélem tetszett mindenkinek! Persze a kutyákon kívül. Nekik valószínűleg nagyon nem tetszett. Biztos örvendeznek, hogy má' 2 napja nem láttak minket kezünkben azzal a csomag leértékelt gumicsizma talppal.

Sztúmester mára elköszön. Csősztök!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1913548731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztui 2018.01.05. 10:09:08

Há' én még mindig nem tudok dönteni! Akkor megy egy szavazat tőlem Tudod Kire. Biztos ő volt saras itt is. Annyit váratta a Sztunyablog népét az új cikkal, hogy szerintem meg is érdemli!

Sztui 2018.01.09. 09:06:57

Úgy néz ki Lufi sokáig gondolkodik, hogy ki volt a nagyobb lúzer. Nem mondom, tényleg nehéz kérdés. Megvárunk Luffadt!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.01.09. 09:14:08

... Nem jelzett a csipogóm, hogy új cikk van. Meg kell bütykölnöm. Mindjárt el is olvasom, már alig várom. Elnézést az admintól a kései reakcióért, többet nem fordul elő (remélem) :-)

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.01.09. 09:34:00

Hatalmas cikk Sztui, nem is értem hogy sikerült ennyire lekésnem a megjelenését. De hát megint rohannak a napok, na mindegy.
Jó poll Sztui, szavaztam is, méghozzá az utolsóra. Sok kutya ugyanis szerette az eledelt, lehet a többi csak bizalmatlan volt, vagy nem éhes, vagy "rossz ízlésű", gondoltam így erre szavazok. Persze ha lehet többet is, később biztos magamra is nyomok, hiszen tény hogy nagy lúzer vagyok, nem is vitatom.
Azt véletlen kihagytad Sztui, hogy a macskák is fogyasztották azért az eledelt, hát lehet hogy nem volt a kedvencük, de azért reggelre már nem volt ott.
A cikk meg tényleg nagyon szuper Sztui, ezért már megérte eljönni kutyát etetned!
Hali.

Sztui 2018.01.09. 17:04:23

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Jól van Lufi, meggyőztél szavazok rád is egyet...
...a francba! Nem engedi ez a szar. Túl csalás biztos a Sztunyablog szavazórendszere. Azért telefonról lehet majd nyomok egyet Luffancsra is.

Szerintem a macskák lehordták a kaját az alagsorba, hogy azt higgyük megették. És reménykedtek, hogy legközelebb valami ehetőt viszünk.
A kutyák pedig képtelenek abbahagyni az evést. Ha nem moslékot vittünk volna nekik hanem emészthető valamit akkor tutira megette volna az összes. Valamelyik egyszerűen nem tudta hogy ez kaja akar lenni.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.01.12. 08:22:28

Tényleg nagyon jó a rendszer, így mindenkit bíztatnék hogy ragadja meg a szavazatát és nyomjon valamelyikre.
A kajához meg, biztos igazad van Sztui, de valamelyik kutya tudta hogy kaja, és szerette is ebben megegyezhetünk? És szerintem is gusztusos volt egyébként. De maradt még a Kurtás plészeden, úgyhogy lehet még majd kísérletezni. Csak nehogy nagyon kiszikkadjon, nem Geszt?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.01.22. 08:21:45

Hali Gesztus! Biztos nagyon elfoglalt vagy, floorball meg hasonlók, úgyhogy nem a megszokottnál hosszabb inaktivitásod miatt írok, de azért remélem visszatérsz a blog vérkeringésébe.
Csak gondoltam megosztom, hogy a múlthét elején nézem a pollt és kissé megilletôdötten néztem hogy vezetek. Mondom né már, ez egy jó vásár volt ennyire csak nem vagyok lúzer nem? Ilyen-olyan géprôl nyomtam is egyet Sztúmanra, elvégre hogy gondolhatta hogy az ügyködésembôl valami jó is kisülhet (mint írtad is Sztui), csak hibás már ô is.
De ezt egy kicsit megbántam Sztui, tudniillik megtörtént az, hogy megint volt a Tesziben ez a kaja, és megint vettem egy zacsival. Ott jöttem rá (meg inkább este az ágyban jobban belegondolva), hogy a leghatalmasabb lúzer mégiscsak én lennék. Lehet röhögni a marhán.
Meg aztán, ha Gesztus nem jössz etetni, akkor nincs ez a jó cikk se, szóval rád szavazni amikor én is listán vagyok (meg Tudod Ki) egy lúzerségi összevetésen.... na érted.
Ezt akartam, mindent bele a teremben Gesztus!

Sztui 2018.01.27. 11:00:29

Há' Lufi ha komolyan mondod hogy vettél belőle még egyet, akkor az a 4 szavazat még hízelgő is rádnézve. Egyébként ki az a 4? Én 2-nél voltam leragadva. Tudod Ki te tirpák hallasz engem??? Te szavaztál Lufira, biztos vagyok benne!!! Szép volt Tudod Ki, jól döntöttél egyébként!
Há' szégyelheted is magad, hogy a blogcsászárra mertél szavazni! Nem gondoltam volna, hogy valaki megmerészeli velem ezt tenni. Aljas dolog volt Luffanat! De azért jó látni, hogy ennyire elhúztál az élen.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.02.05. 11:56:40

Igen valóban megérdemlem. Bocs Gesztus a szavazatért, de tőled jött a sugallat a cikkben. "Esetleg én amiért Lufival tartottam és azt hittem, hogy képes lesz valamit jól csinálni?" Elbizonytalanodtam egy pillanatra, gondoltam van ebben valami.
A kaját meg szerintem viszem, a macskáknak biztos jó lesz válsághelyzetben. Kitartok e felvetésem mellet, amíg nem látom Szugerátort [az egyik macska-DRCBB] félretolni azt.
süti beállítások módosítása