Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Sztui, a startlap mágus

2016. október 30. - Sztui

Csősztök Ökörmajmok, Sztui újra a fedélzeten!

Mindenki láthatja az előző cikkomnál, hogy a kommentszekció telis-tele van Luffancs barom kérdéseivel. Én nem tudom, hogy jut eszébe olyan marhaságokat kérdezni, minthogy mennyire érdekel engem a herpetológia (Honnan a szaromból kéne tudnia egy magamfajta tahónak, hogy mit az a herpetológia?) vagy például, hogy mi a véleményem az afrikai vb kvalifikációról? Normális az ilyen? (Költői kérdés, mindenki tudja, hogy hülye a tag.)

sztumanvslufi.jpgÉn vs Lufi

Na de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ezeket szarságait már személyesen is ömleszti felém, ugyanis látogatóba érkezett egy időre. Kevesebb mint 2 nap alatt sikerült olyan kérdést is nekem szegeznie, hogy rendszeresen szoktam-e szarni? És akkor ez mondja azt magáról, hogy magasabb az IQ-ja az átlagnál. Ki hiszi ezt el neked Lufi???A válaszomat az előző cikk kommentjei között keressétek.

Gondoltam -hogy ne zargasson tovább- írok egy cikkot neki, úgyis képes hetekig csámcsogni egy ilyen minőségtelen íráson is, mint amilyenek az enyémek szoktak lenni. Szóval arra gondoltam bemutatom a kedvenc onlájn gémeimet.game.jpg

Közismert, hogy a kedvenc honlapom a startlapjátékok. A közhiedelemmel ellentétben nagyon magas minőséget képvisel. Mindenkinek csak az arca nagy amikor szidja ezt a honlapot, de mindenkinek ott van az előzmények között. Mutatok pár játékot, hogy Lufi elfoglalja magát valamivel és ne a böszmeségeit kelljen hallgatnom. (Bréking nyúz: Szarás közben is sztunyablogot olvas a marhája)

Na figyi Lufika:

- Ez káva nagy játék. Már mutattam is. Védd meg az aláírásod. Óriási. Javaslom, hogy firkanstatok oda egy Sztunyablog feliratot. Az elpusztíthatatlan.

- Ez is egy nagy kedvenc. Ki köll szabadulni az irodából.

- MUHAHAHAHHAAA! ROHADT NAGY!

- Szkubi Dú fanoknak kötelező!

És végül egy játék egy másik honlapról. Csak azért teszem ide, hogy menőzni tudjak, hogy betudtam ágyazni egy játékot. Amúgy 17 a rekordom. Részegen. Úgy nem olyan könnyű.

 

Döntsétek meg Sztumanus rekordját, de józanul meg se próbáljátok, úgy csak a lúzerek játszanak ezzel. Ennyi volt mára a blogger király, jó szórakozást mindenkinek! És kuss legyen Lufi! Hali!

FIGYLJÉ' MERT FRISSÍTÉÉÉÉÉÉS!!!!

frissorsztui.jpg

Sztui mindig frissen tartja a blogot

Beszarás ez a startlapjátékok. Nem lehet úgy böngészni rajta, hogy ne időzzek el rajta órákat. Újabb négy gyöngyszemet ajánlok mindenki figyelmébe:

1. 2. 3. 4.  (A negyedik kifejezetten neked Luffancs)

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3111914975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.31. 08:56:09

Helló Mágus,
A játékokat majd gépen lecsekkolom. Szóval a cikk... óriási Sztui!
A kérdéseimet a kommentcsend megtörése céljából tettem fel. Eltűnôdtem valamin, és gondoltam megkérdezem Gesztust, ô úgy is mindent tud. Egy igazi amerikai hôs #Sztui!
Azért nem haragszol, ugye Sztui? Minden jót!

Sztui 2016.10.31. 09:08:51

Kuss legyen Lufi! Csak játszál, ne kommentolj!
A Scooby Doo-s játékban a rekordom 5143, döntsétek meg barmok!
És még valami: A beágyazott játékhoz van egy hasonló a startlapjátékokon is, csak azt nem tudtam betenni ide. Ott fedeztem fel ezt a fajta gémet. Csak fel akartam vágni a beágyazással.

Jó mókát még egyszer!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.01. 09:38:05

Köszönjük szépen, viszont kívánjuk Sztui! Óriási ágyazás, Bedi Józsi is megirigyelné. Hy!

Sztui 2016.11.02. 20:10:57

ÁHTUNG!!!! ÚJ JÁTÉKOK A CIKKBAN!!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.03. 09:00:47

HÁHÁHÁ! Óriási Sztui! Ha nem wc-n leszek megnézem tableten mükszenek-e, de gépen majd tuti kipróbálom ôket. Na erre a frissítésre nem számítottam, de szakadtam! Kva nagy Sztui!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.03. 17:54:29

Most látom, hogy a kecskéd jól megnôtt. Jól áll!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.06. 19:11:34

Sztuikám! Én mint táblás, szpész, valamint nyilak hiányában ezekkel (az elsôvel tuti) nem tudok játszani. Majd laptopon, ok Sztui? Persze téged ott sem taszíthatlak le.. Jó arc vagy!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.10. 19:40:43

Hey Sztú,
What's up? Vannak új rekordok? Jobb lett a levegô hogy lehúztam Pestrű?

Sztui 2016.11.12. 15:56:24

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Helló-szia!
Igen. Amióta elmentél, jött egy hidegfront ami kisöpörte a városból a szmogot. A levegő minősége jelentősen javult.
Üdv: Sztui

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.12. 18:52:12

Ennek örülök Sztui! A vérnyomásod is helyreállt? Vagy kérdezhetek párat? A verebes még mondjuk nekem személy szerint nem tiszta.

Sztui 2016.11.13. 17:10:57

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ne legyél már ekkora barom, Lufi! Káva sok villám van és káva sok veréb. Biztos csapott már egybe villám. + A verebek szívesen szoktak repülni (VAN SZÁRNYUK! TUDOD MI AZ LUFI???) és még a fára is szívesen felmennek. És ez nem a legbiztonságosabb életmód a villámokkal szemben. Mégegyszer leírom: NE LEGYÉL MÁR EKKORA BAROM!!!
Azt hiszem a vérnyomásomra vonatkozó kérdés már értelmét vesztette. Sikerült felidegesíteni újra Szumanust. Mentem is a Trabiba, ne várjatok egy ideig itt a blogon.
Csőtészta

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.13. 17:49:19

Oké Sztui, neked elhiszem. Szóval a verebek nem csak az Örs Vezér Térhez hasonló helyeken vannak, ahol egy vihar elôl elbújhatnak a gyrosos asztal alá. Azt hittem nekik ez a természetes élôhelyük, vagy mondjuk egy vasútállomás, és ott szoktak szökdécselni.
Nem akarlak bosszantani, ha sikerült akkor bocsi. Király vagy Sztui! Nekem ez tényleg nem volt vili, és köszi, hogy elmagyaráztad.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.19. 16:10:52

Szia Sztui,
Gondoltam szereted a léghokit, a floorballhoz nagyon konyítassz (ezt így írják?), akkor a jégkoronghoz is érthetsz. Van tehát egy kérdésem. Miért nem tesznek a hokikapuba egy ~200 kilós, túlsúlyos egyént, aki kitakarja az egész kapu felületét? Ezt a kérdést pár hónapja valami sportos beszélgetôműsorban hallottam, de nem válszoltak rá normálisan, pedig szerintem van benne fantázia. Sôt, én mint kívülálló zseniálisnak tartom. Neked mi a véleményed Gesztus? És megköszönném, ha nem ráznál le 1-2 szóval, mint szegény Tvrtkót az a valaki.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.25. 19:41:40

Föld hívja Sztuit! Itt vagy velünk, Sztui? Vagy a startlap után elfelejtesz felnézni a blogra? Sztui!! Veszed az adást?
Köszi.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.27. 18:10:29

Helló Sztui,
A két hét az két hét Sztui. Fel merészelek tenni egy kérdést, hátha ez a téma jobban érdekel. Szóval. Láttál már testközelbôl dioxin mérgezést? Esetleg használtatok rivális bandák ellen megfélemlítésképpen? Köszi, várom a válasz(oka)t.
Üdv, Luffancs.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.11.28. 19:09:05

Sztui, ez valamiféle kísérlet, hogy meddig bírom ki a Bloggerkirály kommetjei nélkül? Mert akkor ez nem király tesó.
Elnézést a király szó halmozott használatáért!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.03. 20:03:04

Dimana anjeun, Sztunya? Dimana fuck nu anjeun?
(Szundanéz-angol vegyesfelvágott; forrás: Gugli fordító)

Sztui 2016.12.05. 16:59:10

Ugye ezekre már nem kell válaszolnom? A dioxin mérgezéses kérdést meg se hallottam. Arra akkor se válaszoltam volna ha egyből meglátom.
Az utolsó kérdésre azért válaszolok. Legalább valamelyikre... Aku dieu!
Minden jót!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.05. 20:13:07

Dioxin-> Érzékeny téma? Elnézést, nem tudtam. Én mostanság hallottam róla elôször, gondoltam bevágódom.
Jéghokis-> Direkt megkérdeztelek valami chat felületen Sztui, hogy kérdezhetek-e egyet? Ha azt mondod nem, akkor nem kérdeztem volna semmit. De te azt mondtad, hogy igen, erre 2,5 hét semmi, azt nuku válasz.
Lehet, hogy nem én szartam a spanyol viaszt, de ezt akkor sem értem.
Azért jó, hogy nem tűntél el örökre, a következô a rendôrség lett volna. Menô vagy!

Sztui 2016.12.06. 10:56:21

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Azt se tudom mi az a dioxin. Jó hogy nem írod ide a kémiai képletét te agyalágyult... Ejtsük is a témát.
A másikhoz: Nyugodtan kérdezhetsz! Amennyit csak akarsz! Tényleg, akár napi 8-at is! Csak nem biztos, hogy válaszolni fogok... Inkább biztos, hogy nem fogok válaszolni. Muhaha.
Jó kérdezősködést!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.06. 11:36:04

@Sztui: Oké, szóval rendszeres a .....ja, ezt már kérdeztem. Igyekezni fogok Sztui, napi 8-at azért nem ígérek. Na szembe jutott egy. Mi a frissôr munkája? Háj!
süti beállítások módosítása