Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

MC Luffancs is in da haus

2016. szeptember 13. - Sztui

Csűsztök Alpáriak!

Újabb cikkel jelentkezik Sztuman. Mostanában csak úgy fosom a cikkokat, még 2 hónap se telt el az előző óta. Jár a taps a blogger királynak! Szerintem elkezdek szedni tagdíjat is, annyit melózok a bloggal mostanában, és a tippmix tippjeimből úgyis mindenki megszedte magát. Privátban lehet érdeklődni a számlaszámom után.

moneysztui.jpg

Talán egy olvasónk miatt írom óriási számban mostanában a cikkokat, aki mindig olyan idegesítő kommentokkal szívat mint pl. „…Jelentkezel majd? Mi van veled? Szurkolok neked, a blognak szüksége van rád!”, vagy a klasszikus „…Várjuk a cikkot, király vagy Sztú manus!”. Nyílván mindenki kitalálta kiről van szó, már csak azért is mert mindösszesen egy olvasója van a Sztunyablognak (Szégyelld magad Tudod ki!) és az nem más mint: Sajtku  Dr.CBB, vagy ahogy mindenki ismeri Luffancs! Végre sikerült rávennem, hogy ne csak picsogjon, hogy írjak mán cikkot, hanem tegyen is érte valamit. Írt is egy (most mindenki kapaszkodjon meg, vegyen be egy Xanaxot, szívjon el egy spanglit és nézze meg, hogy van-e tiszta nadrág a közelben mert most tuti összeszarja magát) RAPPET. HÁHÁHÁHÁHÁHÁ. MC LUFFANCS!  Nem húzom tovább az idegeket, olvassátok!

sztui_rap.jpg

Meg kell hagyni nem lett szar. De hát nehéz is lenne szart írni az Überkirály Sztuiról. Ha meg valami baromnak mégis sikerülne, az imádkozzon, hogy minél messzebbre kerülje el őt Gesztuskó haragja. Érdemes egyébként megnézni a szövegszerkesztést is, az is Lufi keze munkája. Egy picit sajtkukacosra sikerült, nem?

Az is igaz mondjuk, hogy ezzel a meggondolatlan szöveggel Lufika valószínűleg 3 bírósági ügyet is Sztui nyakába varr. Az első versszak nem véletlen ismerős a kert kedvelőknek. A hajdani Deko tv valószínűleg már a szerzői jogok megszegéséért fogalmazza a vádiratot. Azt viszont remélem, hogy a „Zuglói” főszerkesztői csapata elkerüli a Sztunyablogot, azt meg pláne hogy semmi féle „Márió” vagy „Márió” ismerőssel rendelkező egyén nem fogja ezt elolvasni. Gyülekeznek a fekete fellegek Sztui felett, de volt már rázósabb ügyem is amikor 3 drogbáró meg az olasz maffia is ki akart nyírni.

Ennyit mostanra. A figyelmet egy saját szerkesztésű összefotosoppolt képpel köszönöm meg, ezen lehet csámcsogni a következő cikkig. 

barackrap.jpg

Na szasztok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1811702859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.13. 20:44:18

Háháhá!
Most nem magamat röhögtem ki, hanem Sztui zsenális írásán dôlök. Köszönöm Sztuinak, hogy egy átlagember rajongónak is megadta a lehetôséget, hogy a szájtok csúcsán szerepelhessen a "műve". Tudom, hogy hülyén hangzik egy rapp a számból, és Sztui kockáztatott azzal, hogy mejelentette a blogon, de ezzel a vèleményezéssel ez a cikk is klasszik Sztui! Gratula, és köszönöm még egyszer a lehetôséget! Király vagy Sztui!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.13. 21:57:15

Megvolt a hatásszünet....szóval mi az a Xanax?

Sztui 2016.09.14. 16:50:44

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Köszönöm az elismerést. Még nem sikerült felvenni a kapcsolatot a számlaszámomat illetően.
Xanax: Hallottál már a gugliról Luffancska? Ezt is felírhatjuk a Belaggio Hotel mellé. Egy újabb olyan dolog amit mindenki ismer csak Lufi nem.
Annyit mondok, hogy most nekem is be kell vennem egyet, hogy megNYUGODJAK. Mert felidegesített ez a kérdés.
(A "NYUGODJAK" nem véletlen csupa nagy betű. Segít a megoldásban.)

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.14. 20:17:14

Szóval nem a Caps Lock ragadt be. Akkor van egy sejtésem, de utánanézek azért.
A pénzügyeket meg személyesen, ha megfelel, de elküldheted a számlaszàmot is ha az jobb. Minden pénzt megér a blog, jobb mint a dugódíj.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.15. 20:06:48

De Sztuikám, mi lett sajtkukacos a szövegszerkesztésben egyébként? Csak kiváncsiságból.

Sztui 2016.09.17. 18:36:46

@Dr.Chester Barack Boldizsár:
Lehet hogy ha Fifty Cent szerkesztette volna így meg a szöveget semmit nem szólnék. Vagy csak annyit, hogy miért nincs fotosoppja ha már Sztui is be tudott szerezni egyet?
Lehet, hogy emiatt a kettő (nem egy menő híresség csinálta + ingyenes szövegszerkesztő progi) miatt tűnik sajtkukacosnak.
De az is lehet, hogy csak beleképzelem. Már az is annak tűnik, ha azt írod hogy "hali".

U.I.: "Sztuikám" --> Ez a sajtkukacosság netovábbja. Atyaég!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.17. 21:18:14

Hali,
Hát, nem tudom, ha maga a szövegszerk. progi teszi sajtkukacossá az nem az én hibám, de ez egy jó progi, csak itt jépegben kicsit pixelesebbnek tűnik. Szerintem beképzeled Sztui, és látod a lelki szemeid elôtt ahogy én pötyögöm. A progi az full jó, nekem pixeles picit tableten, de ettôl nem sajtkukacos, az max az én hibám.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.18. 10:01:54

Itt gépen teljesen profi, a pixelesség se téma. Nagyon klassz cikk!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.25. 21:15:10

Helló,
El vagy tűnve Sztui, edzôtábor van? Milyenek a hétkôznapok?

Sztui 2016.09.26. 15:08:59

Láttam a kommentokat nem tudok mit hozzáfűzni... "Csá Sztunya! Hogy ityeg?" Ehhöz péel mit írjak? Ez most komoly Lufi? Tegnapelőtt ránéztem erre a kommentra és egyből kattoltam tovább a startlapjatekokra. Egy kicsit meg kellett nyugodnom.
"Milyenek a hétköznapok?" Az ilyen kérdések elkerülése miatt született ez a cikk: sztunyablog.blog.hu/2015/10/11/egy_kemeny_csavo_mindennapja

Egyébként nincs semmi különös, csak kell néha tartanom pár komment nélküli napot. Így még titokzatosabbá válik Sztui mester.
Písz

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.09.26. 17:40:48

Bocsika, hogy élek, legközelebb élelmesebb leszek.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.07. 16:20:59

#sztuinemengedihogyasulibavagybuszonblogoljakdemostitthonalassunetencsakbeleptemessztuinemirtsemmitegyhete #szomoru

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.09. 19:21:55

Sztui, neked mi a véleményed az afrikai vb kvalifikációról? Futballról van szó persze. Így kívülállóként azt látom, hogy vannak elég erôs csoportok másikokokhoz képest, habár az elôzô "szakaszokat" nem ismerem, de kíváncsi lennék a te véleményedre. Nem túl bonyolult az egész?
És még annyit, hogy egy Mahrezzel felálló Algéria, vagy egy Iwobival és Iheanachóval játszó Nigéria.....sorolhatnám, szerinted feltétlen azt jelenti, hogy az adott válogatott ütôképes?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.16. 09:10:05

Az 50 milliós kérdés:
A) Sztui elolvasta a kommenteket, de leszarja, holott konkrét kérdést is feltettem
B) Sztui elfoglalt, és nem is látta a kommenteket
C) Elköltözött a blog, csak Sztui elfelejtett róla szólni
D) Egyéb

Adj életjelet Gesztus!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.16. 09:11:35

Vagy Márió a ludas? Dunsztom sincs hova tűnt a figura.

Sztui 2016.10.18. 15:58:13

Muhahahaaaa! Szegény Lufi már nagyon ki van a Sztui mentes élettől, úgy látom. Óriásiak ezek a komik.
A kérdésre a válasz a D. Sztui le se szarta a blogot, nem is olvasta a komikat. Túl sok jó játékot fedezett fel a startlapjatekokon, megfeledkezett meglátogatni ezt a lebújt.
A futball kérdésre: Ez nem foci blog. Sztui mester nem szereti a labdarúgást, szar az egész. Egyszerűen csak értek hozzá. Velem született tehetség. Azért hogy mondjak valamit: szerintem Dzsibuti káva jó. Ők csodák-csodájára kiestek, a bennmaradtak közül: Zöld foki szigetek.

#csősztökbarmok

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.18. 19:00:27

Sztui!! Üdv újra itt!
Tényleg ki voltam, mindig amikor felnéztem (pár óránként), néztem a komment számot, és csak nem... Egyszer megörültem, mert elfelejtettem, hogy kétszer kommentoltam egymás után. Akkor a focis kérdére itt nem kapok válszt, vettem, és bocsi..
A kvízesnél én A)-t mondtam volna, azt hittem Sztui letaglózódott az afrikástól (vagy írja róla a cikkot).
Bele lehet feledkezni a startlapjátékokba úgy néz ki. Jó szórakozást ahhoz is, és viszontlátásra!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.18. 19:04:24

Azért a B)-t is elfogadod Sztui?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.18. 19:06:18

Most esik le, hogy nem is tettem fel kérdést. Azért értettétek....

Sztui 2016.10.20. 17:53:25

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Elfogadjuk. Elkezdődött az őszi szezon floorballban is, tényleg elfoglalt vagyok.
Amúgy majdnem az 'A' is igaz lett. Miután pár hét után megint feljöttem a blogra és elolvastam a komikat, majdnem rá is kattintottam a 'visszára', ami egyenesen visszarepített volna a startlapjátékokra. De erőt vettem magamon és ideböfögtem valamit.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.23. 09:07:56

Király vagy Sztui, köszi! Sikeres floorball szezont!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.25. 16:53:44

Sztui,
Egy 10-es skálán mennyire érdekel a herpetológia?
Köszi a választ elôre is!

Sztui 2016.10.30. 09:08:25

@Dr.Chester Barack Boldizsár: 0...

...és rendszeresen szoktam szarni is.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.10.30. 10:16:19

Hy,
Azt hittem nagyobb számot írsz...
A 2. felét arra a privát kérdésemre érted, hogy rendszeres-e a székleted? Kösz az infót Gesztus!
süti beállítások módosítása