Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Há' melyik az igazi, dicsak?

2019. október 27. - Sztui

Na essünk túl rajta.... Jön a fél éve beharangozott nyári cikk a sztunyablogon! Még éppen időben vagyunk, mert csak holnap gyün a 15 fokos lehűlés, szóval Császtok barmok!

Mocskosul sok hamisítványt lát nap mint nap Sztúmester. Ti is biztos összefutottatok már szarul sikerült koppintással. Gusztustalan világban élünk, na! Nézzünk pár példát, hogy mire gondolok! Íme pár kísértetiesen hasonló dolog a nagyvilágból:

A Hódmezővásárhely már cselekedett is miután ez az okádék angol brigád ellopta a címerüket, és nemrég kénytelen voltak új logót bemutatni a Hullnál! Persze sokaknak fel sem tűnik, ha valami hamisítvány. Például Lufi is gond nélkül elvitt a zaciba egy 50 forintért megvásárolt üvegdarabot. Igen, azt gondolta, hogy az gyémánt! Mindenki nevesse ki magát, utána lehet tovább haladni a cikk olvasásával!

A tévé csatornák is folyton egymást másolják, és most a Sláger tv és a Muzsika tv néhány meglehetősen egyforma arcát hasonlítja össze a blogcsászár! És persze eldöntöm, hogy a kettő közül melyik a sz@r minőségű után gyártmány! Lenyomunk egy hét körös box meccset, azt megnézzük, hogy melyik csatorna a minőségibb. Mindenki bekussol, nem lesz 12 menet!!! Nincs ennyi szabadideje a Sztúmestörnek így a nyári fesztiválszezon közepén!

RUND EGY:

Sláger TV: Soós Fecó és Hencsy

Muzsika TV: Sihell Ferry és Henna

 

Há' van pofájuk...! Még a nevük is ugyanaz a parasztoknak! Elég egy-egy számot meghallgatni mindkettőtől és máris tudni melyik a gagyi másolat! Szerintem Sihellnek nagyon megtetszett a "Soós Fecó és Hencsi" szóösszetétel és csak arra ment rá, hogy összeálljon ő is egy H-betűssel! Há' elég szarul sikerült Ferrykém!!! 

1-0 a Slágernek

RUND KETTŐ

Sláger TV: Tesók

Muzsika TV: Bertici fivérek


Szerintem hiába vannak ezek összesen 4-en, még egy szót nem nyögtek ki soha a színpadon! Én is tudok tátogni a zene alatt ti tirpákok!! Na mindegy, nekem a Berticik szimpibbek, de hát annyira trágya a zenéjük, hogy az valami botrány! Így itt is a slágeresek viszik a pontot, mert muzsikás duó minősége pont olyan, mint egy lyukas Abibas zoknié!

2-0

RUND HÁROM

Sláger TV: Éder Gabee

Muzsika TV: Jessy

Jessy hangtechnikusának is van dolga bőven. Fel kell javítani azt a szarkupacot, amit kierőszakol a torkából. De azért remélem megfizetik a tagot, mert nem végez rossz munkát! Már csak ennek a szerencsétlen Jessynek kéne megtanítani, hogy hogy adja elő a színpadon, hogy tényleg ő énekel! Viszont az Éder Gabee számai is is kritikán aluliak, és a kinézet alapján is azt mondom, hogy ő lehet az után gyártmány! így szorossá vált az eredmény:

2-1

RUND NÉGY

Sláger TV: Bódi Csabi

Muzsika TV: Felvidéki Mulatós Sanci

Há' melyik melyik?? Nagy a hasonlóság, mint itt is:


De mindkét esetben látszik, hogy a bal oldali a minőségibb termék! A jobboldalon csak egy bohóc van! Bocsi Sanci, jó próbálkozás volt, de a Csabi szintjét nem sikerült megütnöd!

3-1

RUND ÖT

Sláger TV: Dankó Szilvi

Muzsika TV: Magyar Rózsa

 

Nézzük, hogy a női előadókkal mi a nagy büdös helyzet! Két népviseletes nőszemély a jelölt. Há Sztúmester rákattintott mindkettőtől egy számra, annál a Rózsi vinnyogása jobban elviselhető volt. Lehet csak azért, mert először a Szilvit hallgattam és kénytelen voltam utána leugrani a Trabiba egy felesért. Mindenesetre:

3-2

RUND HAT

Sláger TV: Báder Tibcsy

Muzsika TV: Frédy

Nem bír már el több képet ez a cikk. Há' fél órába telt mire újra betöltött nekem a szerkesztőfelület. Kerressé' utána hogy hogy néznek ki, ha kíváncsi vagy!!! Elég hasonlóság van már a nevükben is egyébként. Két Y-os végződésű barom! Na mivel Frédyről nem találtam anyagot az interneten, ezért gondolom jó sz@r lehet! Csak valami Frédy-showt vezet. És nem Bénivel, az más műsor!!!! 

Szóval meccs nélkül győztél Tibcsykém!

4-2

RUND HÉT

Sláger TV: Roberto

Muzsika TV: Yanni

Megrohadsz Frédy!!! Így má' eldőlt, hogy a Sláger nyeri a hét menetes ütközetet, ennek a párosításnak nincs sok értelme a két dzsipó között. Na azért legyen valami köze a versenyhez ennek a baromarc Frédynek is, egy olyan számot nézek a Yannitól amit az Ő showjában adott elő: https://www.youtube.com/watch?v=yH6UQNEWlSc

Első benyomásom, hogy gusztustalan figura. De hátha tud énekelni. Hallgassuk tovább...

...kezd már el te tripák arcú....

....HÚ DE SZAR!!! 8 másodpercet azért kibírtam az énéklésébű. Nincs magasan a léc Roberto! 

Te jó ég.... Roberto se az igazi. Ráadásul még hülye is. A mikrofonba beszélj te barom, mert nem hiszi el senki, hogy te ugatod a szöveget!! 

Yanni és Frédy közösen lenyomták Robit:

4-3

A Sláger TV győzött egy kiélezett csatában, bár ezzel a moslék Muzsikával elég jószívű voltam párszor! Lehetett volna nagyobb is közte. de hát akkor hol maradtak volna az izgalmak? Az nem a Sztunyablogra vallana! Itt sosem lehet unatkozni!

Van még amúgy több párosítás is, de nem vagyok hülye! Az a Lufi! Ő csinálta ezt a listát: 

 

Keressetek utána minden héten 1 párosnak a jutubén! Mire a végére értek a listának, talán lesz egy új cikk a sztunyablogon. De szerintem még akkor sem, amilyen szar idén a termelékenységi mutatónk! De ha kíváncsiak vagytok Sztúman véleményére valamelyik kimaradt párosítás kapcsán, akkor jöhetnek a kommentok. Ott majd megmondom a tutit.

Na csősztök ökrök!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr6115267286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.11.01. 21:16:23

Szeva Sztui! Köszi, hogy ennyire kitoltad nekünk a nyári szünetet! Na de végre egy cikk, nem is akármilyen, szèp munka Sztui! Ez alapján sem helytálló a szarkupacos összehasonlítás, hiszen a cikk tényleg kivàló. Sok mindenhez lenne hozzáfûzni valóm, gondolkoztam is, hogy hol kezdjem. De kezdjük a lényeggel. Ugyebàr jól sejtettem, hogy a Sláger jócskán a Muzsika színvonala felett jár. Ez ki is derült itt is. Mondjuk Frèdy helyett illett volna egy valódi párharccal szolgálnod Sztuikám, de hát én raktam be végsősoron. Mentségemre szóljon, nem tudok a Frédy Showból 1 percnèl többet nézni, azt gondoltam házigazdaként már csak zenèl is a figura, és kár lenne a bő listáról kihagyni. Itt azért egy Didit vagy egy Judithot szivesebben láttam volna, de majd meg foglak kérdezni a dolgokról Sztú ha nem bànod. Na de a cikk tényleg szuper, bravó Sztú!

Sztui 2019.11.04. 08:41:13

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Te hibád a Frédy! Há' ennyire meghülyíteni engem, te balek! 1 hónap után végre elkezdtem folytatni írni a cikkot, erre nem találok videót erről a félnótásrú'. És már nem akartam megvárni a válaszodat, hogy ki is ez az idétlen hülye pontosan, inkább be akartam már fejezni a cikkot. De megkockáztatom, hogy másik párosításban is a Sláger nyert volna, annyira egy trágya ez a Muzsika!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.11.05. 17:41:55

@Sztui: Hadd kérjem ki magamnak ezt a vádaskodó hangnemet, Gesztus! Tisztelettel, de hadd kérjem ki. Nem igazán értem, mire a lekezelő hangnem.
Épp elég volt mára, hogy leszállítottak a vonatról, és még alaposan el is áztam, ezt most elutasítom a részedről Sztui!
Én megadtam 20 darab párosítást Gesztus egész pontosan. Nagyjából az egész palettát lefedtem ott ahol tudtam. Legalábbis igyekeztem. Ezennel is elnézést kérek többek között a Dupla KáVé-tól, Morvai Danitól, a Kredenc Együttestől, vagy a Tajtiboyos duótól, valamint a további esetleges kimaradóktól, de a párosításokkal már adódtak gondjaim a vége felé. Báder Tibcsy esetében Frédy jutott eszembe, mint akivel esetleg össze lehet hasonlítani. Be is írtam Frédyt a keresőplatformra, és láttam videókat mikrofonnal a kezében stb. Meg mintha rémlett is volna, hogy talán egyszer elcsíptem énekelni a Showjában (bár mint írtam nem vagyok Frédy Show néző, mert a show maga az nézhetetlen). Meg aztán van egy névre szóló műsora. E 3 tényező hatására úgy döntöttem nem lesz rossz párja Tibcsynek.
Nekem az volt a célom, hogy egy minél velősebb listát állítsak össze. Utólag kiderült, hogy ennek a Frédynek a beválogatása talán jogtalan volt. Sajnálom a dolgot.
A balhét viszont továbbra sem viszem el egy személyben, kedves Gesztus!
Én egy bő listát állítottam össze, amiről te válogattál. Nyilván neked nem mondanak annyit a nevek, mint egy muzsika-rajongónak, és kiválasztottad ezt a Tibcsy-Frédy duót is. Aztán miután rájöttél, hogy ez a Frédy csak egy műsorvezető (biztos igazad van Sztui), rám is írtál, hogy ki ez, és miért van a listán? Amire szerintem elég gyorsan válaszoltam is, még jóval a cikk befejezte előtt (köszönhetően talán a technikai problémának is). A kommentodból ennek ellenére az érződik, hogy válasz nélkül hagytalak egy jó darabig, és inkább befejezted a cikkot. Ez nem igaz így! De ha válasz nélkül is hagytalak volna (de nem), továbbra is még a kezedben volt a változtatás lehetősége is. Amit persze el nem várok, zseniális a cikk, csak egy pici megjegyzést tettem Frédyék irányába.
Nagyjából ennyit akartam erről írni Sztuikám, de lényeg a lényeg, tényleg köszönjük, hogy ebben a számodra idegen témában is egy ilyen remek cikket össze tudtál hozni! És valóban, esélyes, hogy a Sláger ezt vinné máshogy is, legalábbis összességében sokkal minőségibbnek tartom a Muzsika TV-nél, mint sokszor írtam is.
Köszi Sztui, minden jót!

Sztui 2019.11.05. 20:54:47

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Há' figyelj Lufi, ettől a cikktól kikészültem idegileg!!! Nem elég, hogy körülbelül tizenhatodjára sikerült megnyitnom újból a szerkesztő felületet, hogy folytassam az írást (már félig kész volt a cikk vagy 1 hónapja), de még a kiválasztott párosításaimba is bele kellett volna variáljak. Gondoltam nem szarakodok vele tovább, mert aztán a végén még el sem fogom tudni menteni ezt a trágyahalmazt (ami meg is történt) és inkább meg sem vártam a válaszodat. Aztán amikor 2 óra dühöngés után újra nekiláttam eszembe sem jutott új párosítást választani, csak be akartam már fejezni a nyár utolsó napján!!! Há' lejárt volna az általam megszabott határidő!!!!

Azt viszont tartom, hogy a Báder Tibcsy jobb a Frédynél! Nyilván nem véletlen tesped ott a Muzsika tévében, biztos fogott már mikrofont a csóka. Csak azért a Muzsika is meghúzott egy határt ami alá nem mennek le, ezért inkább beültették műsorvezetőnek és az éneklésétől inkább megkímélik a népet. Igenis ott a helye a cikkban ennek a párosításnak is! A többirű' meg lehet kérdezni a kommentszekcióban!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.11.07. 09:59:31

@Sztui: Igazad van Gesztus, persze. Nincs is semmiféle probléma a cikkel kapcsolatban, csak dicsérni tudom. A határidő betartását el is felejtettem, ami végül is így össze is jött, bravó Sztui! Kár, hogy a szerkesztőfelülete a blog.hu-nak nem tett lehetővé semmilyen esetleges változtatást, de nincs is rá végső soron szükség. Csak hát nézd már mit mond Lajcsi (akit személy szerint Frédy szintje alá helyeznék) erről a csókáról: www.borsonline.hu/celeb/lagzi-lajcsi-lejaratja-a-szakmat-fredy/96361
Tehát, ez is jelzi a Muzsika TV színvonaltalanságát. Már nem mintha Lagzi Lajcsit színvonalnak nevezném.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.11.15. 16:25:55

Akkor erre nem jön válasz, jogos- jogos. Akkor két kis szösszenet a cikkel kapcsolatban Sztui. Egyrészt a képeknél a Vásárhelyiekkel hogy is van ez? Még mindig ezzel a címerrel futnak, a Hull cserélt, és te azt is mondod, hogy a HFC-é az eredeti. Akkor nem a Vásárhelyi címernek kellene bal oldalon lenni Sztú?
A másik dolog amit még felvetek, az üvegdarab ügy. Hadd védjem meg magam Sztui, ugyanis egy magát a témában jártasnak mondó kedves ismerősöm 100%-osra mondta nekem, hogy ez egy gyémánt. Ezzel még kiegészíthetted volna a dolgot, mielőtt a beégettél volna a többi blogozó előtt. Na jól van Gesztus, egyelőre ennyi. Helló!

Sztui 2019.11.17. 10:39:40

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Azé' került jobb oldalra, mert elsőre gondolom mindenkinek úgy tűnik, hogy a Hódmezővásárhelyé a koppintás, mert az a kevésbé ismert csapat. Aztán amikor olvassa tovább az ember a cikkot, akkor jön a csattanó! Nem így van! A tetű britek nyúlták le!

Üvegdarab: Biztos valami bosnyák piaci árus lehet a tag, azok szokták így átverni az emberek fejét!
De attú' még elvitted az üveget a zaciba! Amikor inkább a szelektív kukához kellett volna menjé'!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.11.19. 17:41:48

@Sztui: Sztunya! Kitaláltad, tényleg a Bosnyákon árul a "szakértő", akinek kikértem a véleményét az "üvegről". És én is láttam már olyan bosnyákos árust aki díszkáposztát próbált eladni bonsai-ként. De ne általánosítsunk Gesztus! Tudod mit, szerintem te is elvitted volna, ha egy sokat látott kedves ismerősöd azt mondja neked, hogy ez 100 %-ig gyémánt. Még ha én se hittem benne nagyon, akkor is elvittem. Na bumm Gesztus, na bumm.
Bocs, hogy leragadtam a cikknak ezen 0,1%-ánál, jönnek majd a stílusosabb felvetések is, nagyon jó a cikk!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.12.16. 22:03:36

Sztui ne haragudjál meg! Az én hibám, hogy olyan kommentokat írok, amikre nem lehet mi válaszolni nemde? Erre is mit lehetett nem igaz Sztú? Valamiért azt hittem egy láttamozás jön azért, vagy hogy megtetszik a bonsaios konkrétan megtörtént esetem. De most jöjjön egy felvetés a cikkról. A szoros eredmény végett ott motoszkál bennem, hogy mi van ha kiválasztásra kerül mondjuk a Bunyós Pityu-Didi L'amour párharc. Merthogy szubjektív ugyan, de nálam azt bizony elvinné Didi. Két nagykutya a 2 adóról. Nálad itt ki nyerne Sztui, változott volna az eddigi végeredmény ha ez kerül mondjuk be?
És, hogy konkretizáljak is valamit párharcon kívül még összeereszteném Pityut Mimivel is, merthogy itt van egy konkrét szám is amit lehet vizsgálni Sztui.
Pityu: www.youtube.com/watch?v=1d_IuG5Yy88
Mimi: www.youtube.com/watch?v=kpj7L8yuAWw
Lehet inkább ennek kellett volna egy párharcnak lennie Sztui? Ezekhez mit szólsz?
Minden jót Sztui!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.12.26. 08:24:09

Szia Sztui!
Kellemes ünnepeket Sztuikám! Mi a nagy büdös helyzet veled? Mióta nem jelentkeztél CR is már csúcsformába lendült, Messi meg megint kapott egy érdemtelen aranylabdát. Ezekről is megkérdezném a véleményed, ha már CR-t rossz színben tüntetted fel a cikkban Gesztmen. Na akkor várjuk a fejleményeket a hogylétedről Sztú!
Helló!

Sztui 2020.01.27. 19:39:04

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Szia te barom! Nem szoktam má' blogolni, le van ejtve az egész. Há' figyeljél, CR egy nagy kalap trágya. Messi jó.

A másik kérdésedre a válasz: Ott is a Sláger nyert volna. Köszönöm.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2020.02.03. 17:04:46

Ez elég hasraütés-szerűen hangzik tőled Sztui. Mivel indokolnád meg ezt a döntésed? Gondolom ezt a Pityu-L'amour-ros kérdésemre írtad.
Azért bocsátkozom tippelésbe, mert volt egy "játékon kívüli" Pityu-Mimi kérdésem is egy adott számot illetően. Az tetszett Sztui? Mimi mintha a koreo-ból is merített volna Pityutól.
Én köszönöm Sztui, én köszönöm.

Sztui 2020.02.10. 11:33:22

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Há' nekem az tűnt fel, hogy Pityu száma mintha Sandu Ciorba - Ale alapja lenne. De hát ez csak a személyes meglátásom.

Egyébként inkább Mimivel kellett volna összevetni őket, igán! Mindkettő "sejézik" a linkolt számukban.

Há' figyeljé' Pityu rohadt gyenge előadó Lufi, lehet hogy most én is Didit mondanék. De hát nem Slágeres a másik tag is? A jutubén a sláger töltötte fel az egyik számát! Szóval mondom én hogy a sláger nyerne ott is!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2020.02.14. 12:01:28

@Sztui: Te Sztunya, akkor te igenis otthon vagy a mulatósban, ne tagadd tovább! Nem tudom Sandu Ciorbát honnan ismered, de akkor ez alapján most már velősebb mulatós kérdések megválaszolását is elvárom tőled Sztui! Persze sokat nem kell keresni, itt minden mindennek a koppintása valószínűleg.
Mimit nem akartam a listára tenni, mert nem egy gyakran játszott előadó a Muzsikán, Pityu meg Didi meg két nagy kutya- érted Sztui.
Didit meg én Muzsikásnak ismertem meg, lehet korábban volt máshol is nem tudom.
Ami viszont belém hasított az egy olyan párharc, ami nincs a listán, pedig ez lett volna az egyik amire fel akartam hogy fűzd ezt a cikkot, amikor eszembe jutott, hogy írhatnál mulatósról Geszt. És kifelejtettem én hülye.
Ráadásul addig jutott a memóriaszintem, hogy a Muzsikás nevét el is felejtettem. Szóval ezt a "duót" majd felfedem, ha eszembe jut.
Köszi a választ egyébiránt Sztui, minden jót!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2020.02.27. 17:37:01

Szia Gesztus! Egy kis érdekesség a cikkal kapcsolatban. Nekem meglepetés volt a rund 5 végkimenetele, azaz Magyar Rózsa sikere Szilvi ellen. Amikor kénytelen voltam a Muzsikára váltani Rózsát nem kedveltem egyből meg finoman fogalmazva, az öltözetét és a túláradó mosolygós fejét biztos nem. De a 'Rámhullhat az éjjel' című dala nagyon is tetszik ami azt illeti Gesztuskám. Nálad is emiatt lett befutó Magyar Rózsa? Még az 'Összetört a szívem' száma se rossz; lehet megfogadom a pontozásod Gesztus, és nem hajtom el a csatornát egyből ha meglátom Magyar Rózsát.
Köszi Sztuikám ez lett volna!
süti beállítások módosítása