Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Bujék a Sztunyablognak!

2018. december 31. - Sztui

Há' szevasztok vadbarmok!

Idén sem jelentkeztem karácsonyi cikkal, nem akartam megzavarni Lufi parányi agyát! Há' tudjátok, hogy egyfolytában azt kérdezi tőlem, hogy zsidó vagyok-e, hiába írtam pont emiatt egy cikkot, a felfogó képessége egy havasi cincérével vetekszik! Ami egyébként az év rovara lett 2019-ben, míg Lufi csak az év balfékje lehetne.

Képtalálat a következőre: „HAVAS CINCÉR”

Szép kis jószág

Képtalálat a következőre: „Lufi”

Idijóta

Szóval ma van az év utolsó napja vagy mi a franc, ilyenkor bulizni szokás. Szóval fogjon mindenki egy tubus ragasztót (de ne szilikon ragasztót, nem polcot kell javítani) és tolja le a képét a Kurta Kocsmába! A Sztunyablog a tavalyi pocsék cikkmennyiséget most felülmúlta és a színvonal is sokat emelkedett. Azt a tavalyi évet 'fos'-ra értékelném, a mostanit pedig már 'szar'-ra. 'Jó' az soha nem lesz ez a blog, de a célom, hogy jövőre elérjük a trágya címet. Na szóval bocsesz, hogy nem jött a karácsonyi cikk, azért remélem mindenki túlélte valahogyan a blogmester jókívánsága nélkül. A blog zsidó olvasói számára meg gondolom biztos jól telt a hanuka meg mittudomén milyen vallásúak olvassák ezt az alpári szartanyát. Gondolom a világ minden tájárú' vannak olvasók, biztosan nem csak Lufinak írom ezeket az ökörségeket. Na de az Újévet talán mindenki megünnepli, szóval BUJÉK! 

A bloghoz méltó minőségtelen, ergya cikkal zárja tehát a 2018-at Sztúmester, hasonlókkal fogok jelentkezni a következő évben is! Minimum 2-vel! Helóusztok!

Képtalálat a következőre: „technocol”

A cikkot a Technokol támogatta

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5014525068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.01.01. 07:39:11

Szia Sztunya, BÚÉK neked is! Reméljük épségben felébredsz valamelyik szórakozóhelyen. Nagyon jó cikk Sztú! Az év rovara 2019-et tehát már az óévben kihirdetik? Nem tudtam, gratulálok a has cincérnek!

Sztui 2019.01.01. 12:39:12

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Há' beszarás! A Kurta Kocsmába mentem le este, aztán most tápászkodtam fel nemrég a Trabi bárpultja alól. Legalább jó messzire kerültünk egymástól Lufi! Jól kezdődik ez az év!

A rovarra rátérve meg ja! Így működik ez, az idei év a havasi cincér éve lesz! Elpötyögtem a cikkban, havas cincért írtam én baromarc, de mindjárt kijavítom. Nézze el mindenki Sztúmannak, nem könnyű gyorsan összedobni egy cikkot pár perccel éjfél előtt egyik kezemben a klaviatúrával másikban meg egy ragasztóval telenyomott zacskóval.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.01.01. 12:44:22

@Sztui: Aha, kösz Sztui! Én jobban elpötyögtem a cincér nevét, nem vettem észre idöben, szóval semmi vaj Sztui, köszi a javítást! Akkor itt már nem is kerestetünk téged Sztúman, jó hogy szóltál! És köszi ezt a szuper last-minute cikket is mégegyszer, csúcs az idôzítés!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.01.08. 17:53:58

Sztui mikor derül ki, hogy én lettem-e az év balfékje?
Egyébként azt írtad Sztúman, hogy ne szilikonragasztót fogjunk, mert az polcragasztásra való, és betettél egy képet egy Technokol Rapid-ról, utalva gondolom ezzel arra, hogy ilyet szeretsz használni. Kérlek szépen Sztui, a Technokol Rapid papír, karton, bőr, textil, fa, műanyag, üveg és porcelántárgyak ragasztására való (a címkén olvasom). Az most mivel is nyújt mást mint egy szilikon az egyedi használati igényeidhez? És mik is a te igényeid, ha valaki nem tudná?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.01.22. 18:14:07

Sztusnya! Mi van már?!
Na, de most komolyan, Sztuikám eddig tartott a csendes szemlélődésem, most már meg szeretném tudakolni, hogy viszontlátunk-e még téged itt valaha?
Meg akkor még azt is, hogy az ergya az jelent valamit, vagy az trágya akar lenni az utolsó bekezdésedben? Nem szurkálódásképp; el tudom képzelni, hogy az ergya egy valós szó, csak én nem szoktam használni, hogy őszinte legyek, mivel a jelentésével se vagyok tisztában.
Köszi Sztú, kám hóm!

Sztui 2019.01.26. 13:29:17

Megjöttem, bocsi bocsi! Kellett egy kicsit relaxálnom, miután Lufi végre elhúzta a csíkot BP-rű', így egyszerűen lesz*rtam a blogot!

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Az má' kiderült. Te vagy az. 2019 a te éved Lufi!
A Technokolt meg nem kell túmagyarázni. Ez használatos az ilyen dolgokra, nem a szilikon ragasztó!! Annak a párolgó gőze jóu, a szilikoné meg nem! Ne legyé' má' dilinyós!

'ergya'.... Há' ennyire tanulatlan vagy??? Mindig meg tusz lepni Luffadt! Há' beírom a GYIK-ba várjá' egy kicsit....

Sztui 2019.01.26. 13:32:48

Nem egedi elküldeni a gyik-os linket, há' azt írja:

"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!"

Na ide figyelj Lufi. Lépésrű lépésre elmondom mit csinálja ezzel a linkkel:
wéwéwépontgyakorikerdesekponthu/kultura-es-kozosseg__egyeb-kerdesek__522379-mit-jelent-az-a-szo-hogy-ergya

1. Bemásolod abba a fehér csíkba, ahová szoktad írni a webcímeket.

2. az elején lévő 'wéwéwépont'-ot átírod 'http://www.'-ra

3. A "gyakorikerdek" és "hu" között lévő "pont"-ot átírod "."-ra.

4. megnyomod az entert

4. ha nem sikerült akkor szégyelld el magadat!

Sztui 2019.01.26. 13:34:03

Ja, a második 4-es pont az 5-ös. elpötyögtem.

a harmadik pontban meg "gyakorikerdesek" akart lenni.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.02.01. 11:48:34

Megejtettem a keresést az instrukcióid alapján, és megkaptam a választ, köszi Sztui! Szóval te ezt a cikket bitangpusztulatosan fostosnak neveznéd Sztú.. Azért ennél lehetne több önbizalmad, nagyon is jó a cikk!
És még megkérdezném azt is, hogy a havasi cincér Magyarországon lett-e az év rovarja, vagy a világon? És hogy itthon mely tájakon lehet esetleg belefutni, ha bele lehet egyáltalán?
Kösz Sztuzsonna!

Sztui 2019.02.03. 10:10:29

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Magyaroszágon. De majdnem 20 évvel le van maradva ez a trágyadomb ország Ausztriától, mert ott 2001-ben lett az év rovara!

Linkolok egy jépeget az előfordulásáról: m.blog.hu/mt/mttmuzeum/image/legujabb_rosalia_lelohelyek_1.jpg

Ha elindulsz felkutatni egy ilyet Lufi, akkor a laza kérgű, öreg vagy éppenséggel elpusztult fákat sasoljad! Ott szeret ez nagyon meghúzódni!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2019.02.13. 17:32:00

Köszönöm Sztui a remek tanítást! Gondolom a piros valamiféle gócpontot jelez. Jó lenne belebotlani egy ilyenbe, remélem megjelentetnéd itt Sztúman! Persze azért nem valószínű, hogy látok ilyet, és még kamera is lesz nálam.
Itt poloskából van rengeteg, kutatni se kell őket, mert ők özönlenek a házba befele. Azzal viszont nem megyek sokra Sztuikám.
Minden jót Neked Sztú!
süti beállítások módosítása