Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Lufi gondjai és tirpák ünnepek

2016. december 27. - Sztui

Csősztök marhatrágyák!

Először is Tirpák ünnepeket kíván a Sztunyablog stábja (azaz egyedül Sztuman, mivel egyes egyedül cipeli a hátán ezt a szarrakást)! Remélem mindenkinek tirpák volt a karácsonya és még a mostaninál is tirpákabb lesz az újéve!

hajrahajrabaromlufi.jpg

Biztos csodálkozva nyitotta meg mindenki pár a perce a sztunyablogot. Egyrészt van új cikk ami már önmagában is egy óriási csoda, másrészt vajon mi a jó francra gondolhatott Sztui amikor a cím mezőbe beírta, hogy 'Lufi gondjai...' ? Ennek olvashattok utána amennyiben lesztek olyan hülyék, hogy a drága időtöket nem a startlapjátékokon, hanem a sztunyablogon cseszitek el. Jó szórakozást!

Mindenki emlékszik arra a cikkra amikor Lufika megpróbált rapp szöveget írni. A próbálkozás eredményéről inkább nem nyilatkozok, de most nem is fontos annyira. Az már sokkal fontosabb, hogy ebben a cikkban Sztuman felelőtlenül beszúrt egy smileyt, csak azért, hogy ne magában rostokoljon a cikk. Értitek, ha már szar a kaja, legalább a tálalás legyen jó!

És elérkeztünk Lufi elsőszámú gondjára (ugye a másik az az, hogy teljesen hülye) a sztunyablog függőségre. Meglátta ugyanis ezt a pénzes-nyelves-smileyt egy párna formájában egy bótba. Hát nem megvette a hülyéje? Így is le van gatyásodva a figura, erre ilyenre költi az utolsó centjeit. Arról már ne is beszéljünk, hogy Money Sztuinak hívja, mivel így mentettem el a galériába a képet. Az idióta...

B+! Nem működik ez a tetű USB-nyílás a gépen. Pedig a blogmester Sztumanus csinált a párnáról egy fotót. Ennek hiányában most egy egyedi Szabadságszobros képpel vigasztalódhattok:

neolvasdellufikamertszetleszelverve.jpg

Na jó, csakhogy eltudjátok képzelni a párnát. Ilyesmi:

mondomhogyneolvasdel.jpg

Más sztori. Tegnap megejtettük a tirpák ünnepek megünneplését a tirpák vendégekkel. Rókuci, Mr.Dagadtkép meg a többiek. Pár ajándékon kívül, egy szaros vécécsészét sikerült maguk mögött hagyniuk, csakhogy tudjuk: ők tényleg itt voltak! Az olvasók nyugalmának megőrzése érdekében inkább nem illusztrálom (Az is bizonyítja, hogy Lufi nem komplett, hogy Ő feltett volna egy képet egy összeszart vécéről a blogra). Jó hír, hogy Rókuciba most benne maradt a kaja. Rossz hír meg, hogy Mr.Dagadtképben most IS benne maradt a kaja. Nem kevés kaja...

Nem jut más eszembe. Összegezve: Lufi nem normális, a vécé szaros maradt, és Mr.Dagadtkép hozta a formáját. Rókuci meg nem. Hála a jó égnek! Szerintem nem maradt ki semmi. Még egyszer tirpák ünnepeket és Sztunyablog olvasásban mentes gazdag újévet kívánok! Szasztok lócitromok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr2912075985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.27. 16:08:40

Halló Sztuman,
Azt hittem az idén az előző cikk közelsége miatt nem lesz karácsonyi cikk, szóval köszönet Sztui, hogy lett! Óriási cikk, nagyon tetszik Sztui!
Bocs, hogy kidobtam 2K-t Money Sztuira, de nem hagyhattam ott a TESCO előtti standon.
És bocsi, hogy kaki.hu-t akartam csinálni a blogból, de most komolyan, így összeszarni a vécét... Azt hittem publikus lehet akár csak egy linken. Persze a cikk nagyon szép így, király vagy Sztui!
Minden jót és jó, hogy a 'mentes'-t végül kihúztad.

Sztui 2016.12.29. 11:49:23

Köszi Lufi! Sajnálom, hogy tetszett a cikk, mert így újakért fogsz kuncsorogni. A következő barom kommentjeidre gondolva is kiráz a hideg!
A szaros vécét nem volt értelme illusztrálni. Aki olvassa a blogot az látta. => Csak te.
A 'mentes'-en meg sokat gondolkoztam, hogy mi tévő legyek. Hogy ne hazudjak bele mindenkinek a képébe inkább csak kihúztam és nem kitöröltem.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.01. 15:55:58

Sziasztok, és kellemes 2017-et, Sztui!
Az ok, amiért nem tartom a blogolási szintemet, az abból fakad, hogy az esztergomi számítógép Tudod ki szobájában van, és élőben nem fél elküldeni a p***ba, de azért most két szívatás között beléptem.
Remélem ez nem egy barom komment, Sztui, hanem afféle életjelnek szánom, hogy idén is számíthatsz rám Gesztus!
Akkor minden jót, és legyen mindig ilyen színvonalas a blog Sztui, nekem nagyon tetszik! Hajrá!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.06. 08:52:06

Itt a vécén ülve megjegyezném, mert úgy látom eddig nem tettem, hogy nagyon jól használod a Fotosoppot Sztui!
Egyébként megvagy? Hogy védekezel az extrém hideg ellen, Sztui?

Sztui 2017.01.06. 11:40:05

@Dr.Chester Barack Boldizsár:
"És bocsi, hogy kaki.hu-t akartam csinálni a blogból..." Pedig passzolna a név a sztunyabloghoz, úgy néz ki, hogy az olvasók 50%-a sz@rás közben olvassa a blogot. Az 50% így jön ki: Én nem, te pedig igen.
Mondjuk az engri bördz is befutott, pedig azzal is nagydolog közben játszanak a legtöbben.

A kérdésesdre: Káva hideg van. De 20 métert csak kibírok -20-ban is a Trabi felé. Hazafelé meg a liter számba legurított alkohol fűt.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.06. 22:02:49

Most pl. nem vécén vagyok, de tény, hogy ott is szoktam Sztui. Köszi a válszt, jó arc vagy Sztui!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.08. 11:47:52

Helló Gesztus,
Köszi a szíves vendéglátást, remélem legközelebb egy kocsmatúra is belefér majd!
Azt mondtam, hogy nagyon jó a blog Sztui? Tényleg az, nem vicc.
U.i.: Megint a vécérôl.... Persze ha nem kell bejelentenem, akkor írj Sztui. :-)

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.11. 18:35:24

Szia Sztui,
Szerinted nem cikis a Puskás Akadémiába igazolni? Én szégyelleném magam, te hogy vagy ezzel Gesztus? Minden rendben van egyébként, Sztui?

Sztui 2017.01.12. 14:54:10

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Lufi, felteszek egy kérdést amit már rengetegszer kérdeztem ezelőtt is. Ne sértődj meg! TE HÜLYE VAGY??? TELJESEN BOLOND VAGY???? Nem kell válaszolnod, igazából költői a kérdés. Mindenki tudja, hogy nem vagy komplett.
Légyszíves ne jelentsd be ha sz@rás közben írsz, úgyis ez a legvalószínűbb forgatókönyv, most már mindenki tudja... Te agyatlan!
A Puskás Akadémiát meg nagy ívből fosom le!
ÜDV!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.12. 20:20:51

Szia Sztui, üdv újra itt!
A kocsmatúrát végül is nem utasítottad el, ennek örülök Sztui.
Money Sztuival ugye kijöttök? :-)
¡Király vagy Geszt!

Sztui 2017.01.13. 22:12:15

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Most csesztelek le, erre képes vagy egy ilyet visszaírni? Há' nem szégyelled te magadat?
Egyébként Money $ztui jó arc. Jó vásár volt Lufi, megérte rákölteni az utolsó fillérjeidet! Köszi!
A kocsmatúra bármikor belefér az időmbe, azzal a feltétellel, hogy te nem vagy ott. Bocsi Lufi, ez nem a te világod. Bár azt pletykálják voltál te már házibuliban... Persze, persze...
A Puskás Akadémiát még mindig lekakilom.

Na, de most már indulok edzésre, nincs időm erre a hülyeségre. El ne késsek!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.14. 15:08:09

Heló Sztui,
Ha kifejtenéd, hogy miért kéne szégyellenem magamat, akkor megpróbálok úgy tenni. Annak meg örülök, hogy kijöttök $Sz-val, és remélem jól ment az edzés is Sztui!
És a jövôben lesznek még nevezetességek mint a Szabadság szobor a felületen Gesztus? Jó kezdeményezésnek tartom.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.14. 16:01:35

Majd elfelejtettem. Kinek szurkolsz az AFCON-on Sztui?

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.15. 17:38:24

Hy Sztui,
Ha a futball mégse hozna lázba (azért remélem válaszolsz), akkor arról mi a véleményed, hogy Ábel szinkronhangot kapott? Engem az eredeti nagyon idegesített, a mostani ahhoz képest felüdülés. Nálad ez hogy van Sztui?

Sztui 2017.01.20. 09:25:50

Ne kérdezd a véleményemet semmiről Lufi! Nem arra való ez a blog. Írok egy cikkot félévente és leírod szépen a véleményedet róla 1 db, azaz EGY DARAB kommentban. Ne kérdezz hülyeségeket, nem a bloghoz tartozik, rontod a blog imidzsét. NEM VAGY KOMPLETT LUFI!!!!!!!!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.20. 13:32:23

4/0 válasz a kérdéseimre, reméltem legalább 1-2-re kapok admini véleményt. Persze még kaphatok nem Sztui? Azt hittem lehet kérdezni, de akkor a Laci betyáros bennem marad. Egyébként a cikkrôl meg az a véleményem, hogy jól megcsináltad mint mindig Gesztus!

Sztui 2017.01.21. 18:45:48

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY

Lufika baromságai miatt bezár a blog. Ennyi volt meguntam. Sziasztok...

CSAK SZÍVÓZOM!!!! POÉÉÉÉN!
A lényeg: Lufika baromságai miatt indítottam egy új rovatot. Baloldalon található meg: BAROM KÉRDÉSEK
Egy teljes évig tartott a fejlesztés, káva innovatív. Remélem beválik! Ott találkozunk Lufi!!!

U.i.: 5 perc alatt dobtam össze, az egy év csak jól hangzik.

Sztui 2017.01.21. 18:54:08

Nem tudom, hogy mobil verzión hogy látszik a dolog és mivel egyetlen olvasónk ilyen platformon olvassa ezt a sz@rt (a hülye miatt végzek plusz munkát most), ezért írom a webcímet:

sztunyablog.blog.hu/2017/01/20/www_sztunyablog_blog_hu_baromkerdesek

Sikerülni fog Luffadt arc!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.21. 19:21:31

Úristen, már is karácsony van? Köszi Sztui király vagy!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.22. 13:46:23

Helló Sztui,
Téged nem zavar ha a kérdéses topik a cikkok kommentszámát netán csökkentené?
Gyors matek után gondoltam megkérdem.
Érted mire gondolok Sztui.
( ͡° ʖ ͡°)
ˇ

Sztui 2017.01.22. 21:00:02

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Te egy zseni vagy Lufi! Hát pont ez a célja! Annyi mindent baromságot ide írsz, hogy az valami félelmetes. Lehet a cikkok alá is kommentolni, de aminek semmi köze nincs a cikkhoz azt a barom kérdések rovatba kell.
Pl.: nem értem mi köze van az ANK-nak a 'Lufi gondjai és tirpák ünnepek' témához.... A Puskás szarkadémiával kezdve teljesen eltértünk a cikktól.
Persze a barom kérdésekhez csak a tényleg barom kérdések kellenek. A szokásos #nagyonjóablogsztuimikorleszcikksztuikirályvagysztuiadjéletjeletsztui kérdések jöhetnek ide. Persze jobb lenne ha ezeket inkább mellőznéd, mert nem leszek rest kibannolni téged ha felidegesítesz!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.01.23. 09:00:12

Vettem Gesztus, akkor vettem.
A kritériumokat figyelembe véve szerintem a Szabadság szobros kérdésem ide vágott. Szóval lesz a jövôben netán Mount Sztushmore? :-)
süti beállítások módosítása