Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Sztui nyomában

2016. december 05. - Sztui

Császtok Csírák!

November 13. 22 nap telt el. Azóta senki nem látta Sztumanust. Legalábbis a blogján nem, mert majdnem 1 hónapig a Trabi bárszékjét koptatta egyhuzamban. Ennek meg volt a maga oka. Cikkra felkészülni, mert megindító történet következik.... 

....De előbb ez: ma olvastam a kommenteket, há' majdnem beszartam! Luffancs tégy meg egy szívességet és ne járasd le magad ennyire direkt! ÓRIÁSI, EZT MINDENKINEK LÁTNIA KELL: lufikakomi.jpg

Hát beszarás ez a figura!

Na mindegy is, térjünk át a lényegre. Sokakban biztos felmerült a kérdés ezalatt az 1 hónap alatt: Mi a lószart csinálhat Sztui, hogy nem tudja ide tolni azt a barom pofáját?

Miután mindenkiben megfogalmazódott ez a kérdés, valószínűleg megkezdődhetett a tippelés:

-Addig jár a korsó a kútra amíg el nem törik... Biztos túladagolta a napi adagját!

-Csak a szokásos Sztui mester: Szarja telibe a blogot!

-Rossz környékre jár floorballozni. Csak nem pórul járt az edzés után?

-Új játékok kerültek fel a startlapjátékokra. Biztost azt nyomja éjjel-nappal.

-Black Friday volt a Trabiban. Ezt Sztui biztos ki nem hagyta. Lehet, hogy egy kicsit túlzásba vitte az akciós italokat és most piheni ki.

sztblogkerd.png

Sajnos el kell keserítsek mindenkit, nem ezek közül kerül ki a nyertes. Egy sokkal megrázóbb hír miatt tartózkodtam heteken át a Trabiban, nem a blekfrájdéj miatt. Mondjuk az is jó volt... Következik a sztori:

November közepe lehetett, délelőtt 10-kor mindenki kedvenc bloggere kikászálódik a pihe-puha ágyikójából feltápászkodik szeretett kocsmája padlójáról. Semmi különös. Beveri a reggeli zsírosdeszkát, hozzá a frissen facsart nedűt. Ebben sincs semmi meglepő. Majd hazabotorkál, egyből a fürdőszoba felé veszi az irányt. Érzi, hogy valami nem stimmel......belenéz a tükörbe. NA ITT JÖN A MEGLEPŐ DOLOG! KAPASZKODJON MEG MINDENKI! GYENGE IDEGZETŰEKNEK A VISZONTLÁTÁSRA! Sztumanus nem ismeri meg magát a tükörben! Hát hova a π -be tűnt a szakálla???? Sztui mester sokkot kapott és azzal a lendülettel visszament a Trabiba, ahonnét ma reggel jött haza.

Ez volt az oka a távollétemnek. Egyszerűen sokkot kaptam. Valami barom meg akart szívatni és leborotválta a kecskémet? Vagy mi a fingás történt? Egyszerűen eltűnt a kecském! Aki tud róla valamit jelentkezzen! Ebben (a szebbik arcszőrzetet kell figyelni, az az enyim) meg a legutóbbi cikkban meg lehet nézni hogy is nézett ki! Összetéveszthetetlen!

A sztorit leírva is nagyon feldúlt lettem, mára szerintem ennyi volt a Csodabloggerből, mindenki eméssze meg nyugodtan a traumát és a cikk elolvasása után mindenki emlékezzen meg a lélegzetelállítóan gyönyörű (volt) kecskémről! Köszönöm!

DADAH!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3412025299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.05. 20:25:02

Heló Sztui,
A startlap mágus cikkben beadta ezt a cikkot ajánlottként. Nem hittem a szememnek, azt megnéztem ezt a cikkot, és KVA JÓ!!!
Sok ID-t néztem már, volt hogy követtek az utcán, de a cikk közepén bevallom beszartam, hogy végre megtudom hova tűnt Sztui, a szokásosnál is hosszabb no-comment idôszakában.
Sajnálom az esetet Sztui, most kezdheted újra növeszteni a szakállad. Valaki most biztos a fekete piacon ad túl rajta jó pénzért. Rohadék.
Nekem egyszer a térdemrôl tűnt el egy ~10 cm-es szôrszál, szar érzés volt az is, de egy egész szakáll.... Sajnálom még egyszer Sztui!
Király a cikk!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.09. 18:17:04

Helló Sztui,
Van már gyanusított? És nô már az új kecskéd? Van bármi az ügyel kapcsolatban ami még esetleg publikus? Menô vagy, Sztui!

Sztui 2016.12.11. 09:21:05

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Semmi fejlemény. Sajnos a rendőrséget se kereshetem, a kis ügyeim miatt (semmi komoly, néhány bankrablás, ki nem sz@rja le? Ismeritek a szlognemet ugye?). A Sztui a csodablogger magánnyomozó iroda meg egyelőre lószart nem tud kideríteni. Amatőrök...
Az új szakáll se nő... Biztos akkora sokkhatás ért, hogy ez megviselte a kecském növekedését. Csoda, hogy a hajam nem hullott ki. Azért remélem egyszer kitudom majd heverni.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.11. 15:35:04

Vettem. Köszi a választ!
Egyébként már eszedbe jutnak a tirpák ünnepek? Vajon Mr.Dagadtkép mennyivel szériázik manapság? Én félek..

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.11. 19:08:56

Sztui, én úgy tudom, hogy egyes nyelv(ek)en a 'dadah' drogot jelent. Ami valljuk be nem áll tôled olyan távol (lévén a 8 kerbe jársz edzeni, gondolom találkoztál már ott eggyel s mással), úgyhogy a cikkben elôforduló 'dadah'-ot hogy kell értelmezni? Köszi, jó arc vagy!

Sztui 2016.12.16. 18:51:25

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Lehet, hogy inkább azt kellett volna írnom, hogy Permios! Ezt a kifejezést lehet, hogy többen ismerik. De a 'dadah' szundanézül egy elköszönés is.
Egyébként tényleg láttam ezt-azt. Amikor este 10-11 fele a 8 kerben egy nem túl bizalomkeltően kinéző alak egy sporttáskával áll a kezében, elég sok fura figura fogja megszólítani. Nem értem mi lehet az oka!
PERMIOS!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.17. 13:47:36

Én a Népligetben jártam így Sztui. És nem éjjel, hanem fényes nappal, de még csak sporttáskám se volt, csak egy kapucni talán.
De most komolyan, ilyen késôn edzeni?! Hogy jut így idôd a Trabira, Sztui? Meg a blogra pláne.
Na hali.
Ja, és nyugtass meg, hogy Mr.Dagadtkép nincs az ünnepi ebédre meghívottak listáján.

Sztui 2016.12.20. 14:37:40

A blogra nem is kell időt pazarolni. Ez az internet legalja. A Trabira csak-csak jut időm, amikor nem edzek akkor valószínűleg ott vagyok elérhető. De hát meg kell szenvednie annak aki profi floorballos akar lenni.
Mr.Dagadtkép elfogadta a meghívásunkat! Félek, hogy már kétszer akkora mint tavaly. Pedig eddig se volt kicsi... Ha nagyobb mint eddig akkor most be fog törni a fal, amikor belevágod Őt, Lufi! MUHAHAHAHA! Igen, mindenki; Lufika belevágott egy 6 évest a falba! ÓRIÁSI VAGY LUFFANCS!!!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.21. 09:00:33

Ó jajj csak az érintett felejtese el, én azért büszke vagyok rá. Lehet azért tömegnövel, hogy megverjen? Sztui majd befizetnék egy bodyguard szolgáltatásra ha lehetséges.
A blog pedig igenis egy komoly nívőt képvisel, szép munka Sztui!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2016.12.25. 13:20:50

Minden olvasónak és a blog császár Sztuinak is tirpák ünnepeket szeretnék kívánni! És cikkekben gazdag új évet persze.
Na meg, hogy átvészeljük a holnapi szánalom partyt. Kitartást!
Jól telnek az ünnepek Sztui? Király a szájt, jó arc vagy!
süti beállítások módosítása