Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Befosatás és Q&A Sztuival

2017. október 28. - Sztui

Helósztok bélgázképűek!

Az előző cikkom alatt Lufika rájött az ördögi tervemre: Egy friss cikk mentes rekordra hajtottam. Szerintem ez össze is jött és, hogy ne legyen olyan nehéz dolgom megdönteni legközelebb, gondoltam megerőltetem a különböző kábítószerek által jelenleg úgyis csúcsformában lévő agyamat, így ismét nekilátok beszennyezni az internetet.sztuinternet.jpg

Egy új rovattal nyit a blogmester Sztúmester. A neve: Befosatós statisztikák. A névadás magáért beszél, írom is a legfrissebb statisztikát, amitől garantáltan befostok. Lassan vége 2017-nek és a maival együtt mindösszesen.... *dobpergés* ....4 cikkot voltam képes összeeszkábálni. Éljen Sztui a frissőr! 2013-ban 5 cikk íródott, de mivel abban az évben augusztus.2-án született a blog, elég szép átlagot hozott a blogbáró Sztui. 2014-ben nagyon jó volt a termés, aztán 2015-ben jött egy gyengébb év. 2016 hozzám képest elég szépre sikeredett, aztán 2017.... Szóra sem érdemes! Itt van helyette inkább egy kúl diagramm! Küldöm az üdvözletemet Bill Gécc-nek, akinek a szaros Exceljében nem tudtam egy hasonlót összehozni fél óra alatt sem. Ne merj túl mélyen aludni Bill!!!

sztutisztika.jpg

Ennyit az új rovatról. Miután mindenki letörölgette a lábszáráról a híg ürüléket, dőljön hátra és olvassa el Lufika állandóan felmerülő Barom kérdéseire a válaszokat. Annyira eszetlen a tag, hogy hiába válaszolom meg ezeket személyesen, pár nap múlva ismét az idegeimre megy velük. Ajánlani tudom, hogy ha ezek közül rád tör majd néhány kérdés, csak kattints a Sztunyablogra és meg is kapod a válaszokat! Lássuk a cikk Q&A (guglizd meg Lufi. Gondolom neked ez úgy sem tiszta) részét!

1. Sztui, zsidó vagy?/angolul/ Figyelj Luffanat! Először is: magyarul vagy szundanézül kérdezzé' mert minden sz@rt én sem beszélek! Másrészről meg NEM, nem vagyok zsidó. Fel vettem a buddhizmust néhány éve. Ezért vagyok ilyen békés természetű.

2. Egyenest! Sztunya egy nyest! Igaz Sztui? Erre egyszerű a válasz: IGEN, nyest vagyok!

3. Sztundra, milyen éghajlat a tundra? Hányszor mondtam már el neked te féleszű?? HIDEG SZÁRAZ!!! 9-10 hónapig tart a tél, a rövid nyár során meg hullik a csapadék. 200-400 milliméter/ év. Nagyon kevés Lufika!!! Kb. mint az agyad! Annak is a nagy része hó. Mármint a csapadéknak. Az agyad nem tudom miből áll, de már rohadhat, annyi hülyeséget összehordasz!

4. Egyenesen! Sztui GYES-en van? Há' ekkora barom hogy lehetsz? Miért lennék én GYES-en? a válasz: NEM!

5. A nyelved pH-ja? Érdekes kérdés Lufi. Elgondolkodtató, mert étkezés előtt és után más a pH-ja. Személy szerint nekem 6,4 körül van ez az érték alapból, de miután reggel bevertem az első zsírosdeszkámat a Trabiban, ez általában felugrik 6,9-re.

6. Mi a különbség a menyét és a nyest között? Sokan nem tudják, nem hibáztatlak Luff-Luff. Az egyik legfontosabb különbség, hogy mi nyestek, sokkal nagyobbak vagyunk. A menyétek északabbra is elterjedtek, és télen fehér lesz a bundájuk. De csak azoknak a menyéteknek amik északon élnek, a többi marad ugyanúgy. A bunda színében is van különbség. A nyesteknek barna, a menyéteknek meg vörösesbarna.

7. Sztui igazi neve Dani. Igaz Sztui? Így ahogy mondod Lufi! Vad Dániel Gesztenyest.

8. Sztunya nem ronda. Ugye Sztui? Bűnronda vagyok. Valamelyik paraszt írt is róla egy dalt. A szövegét nem írom le, eléggé megalázó.

Most ennyi jutott eszembe, a puffadéknak biztos van még a tarsolyában 1-2. Ne kímélj Lufi! Remélem beválik a terv és a fentieket már a te szádból nem fogom többször meghallani!

A mai naptól elkezdődik a kísérletem az újbóli rekorddöntésre, 4-5 hónap múlva jelentkezem! Szevasztok!

gwr_tm_official_attempt.png

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr513111272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.10.28. 20:26:14

Ez kész! Hatalmas cikk Gesztus! Nem is tudom mit emeljek ki, minden része szuper! Persze majd a részletekbe is belebocsátkozom, de most még csípkedem magam, hogy igazából is friss cikkel jelentkezett a Blog Mágus. Annyit azért, hogy a 7. pontnál beszartam, hatalmas név Dani, óriási!
Na jól van Sztú, köszi a frissességet, szép munka volt!

Sztui 2017.10.30. 09:52:41

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Köszi Lufi!
Akkor ezek szerint neked egy befosás és egy beszarás volt a mérleged a cikk olvasása közben.
Remélem nem hagytam ki semmilyen állandósult barom kérdést, nem lenne jó ha azokkal tovább húznád Sztúmágus agyát.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.10.31. 18:36:24

Igen Sztui. Úgy este fele nem készültem pelenkával se ráadásul. Hirtelen nem jut eszembe olyan amit gyakran megkérdeznék, talán hogy kotorék eb vagy-e, de az sem gyakori kérdésem.
A rekordkísérleted meg remélem (bocsi) nem lesz sikeres, a karácsonyi idöszakban mindig olyan termékeny vagy Gesztus!
Menô vagy, és jó a blog!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.11.02. 14:40:36

Hali Sztú,
Mintha rémlene hogy ezt szoktam kérdezni:
"Sztubul, hol van Szturfield?".
Neked nem ismerős?

Sztui 2017.11.03. 10:31:34

Tényleg. A kotorékebre is kezdtél rákapni. Akkor itt megválaszolnám azt is.
NEM vagyok kotorékeb. Nem tudok egyszerre kotorékeb és nyest is lenni. Az is csoda, hogy a vadgesztenye + nyest kombináció még sikerült valahogy.

Szturfield? Fingom nincs hol van, még nem hallottam róla. Ha a dagadt macskára gondolsz, az a napilapok hátulján szokott helyet kapni. Ott szokott szemétkedni Ubullual. De még véletlenül sem Sztubullal.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.11.04. 19:37:35

Jegyeztem Gesztus! A témával kapcsolatban majd lesz egy kérdésem a Barom Kérdésekben, szerintem rögvest fel is teszem. Csekkold!

A másik témához, meg nem tudom kire gondoltam, nem hittem hogy kapok erre választ, csak jópofaságból szoktam kérdezni.

Sztui 2017.11.04. 20:50:47

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ja, hogy te azt hiszed ez jópofa? Ennél nagyobbat nem is tévedhetnél Luffballonkép!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.11.19. 18:33:44

Helló Sztui!
Méltatlanul fújt ki egy ideje a komment élet ennél a remek, és információkban gazdag cikknál, szóval gondoltam megpróbálkozom ezt felpezsdíteni ha nem bánod Gesztus.
Kíváncsi lennék pl. a buddhista Sztuira. Esetleg a Tan Kapuja Fôiskolába jártál? Dopeman is ott tevékenykedett. Írnál egy picit a buddhizmusról, hogy jobban belelássunk ebbe az énedbe is Sztui? Remélem nem túl tolakodó. Király vagy Sztui!

Sztui 2017.11.22. 18:09:07

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Szia Lufi!
Én meg a Fősuli? Viccnek szántad Lufifej? Há már a Mezőferiben meguntam a tabulással való kínlódást. Inkább valami blogger féleségnek álltam.

Há' figyelj Lufi, elég lazán veszem a szabályokat. Van pár dolog amit nem szabad csinálni. Ezekből 3-4-et már akkor megszegek amikor az utcán valakit "lecsittegek". Ha érted...
Itt a meditáción van a lényeg, le kell kakálni mindenkit. Ezért tudlak elviselni valahogy Luff.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.11.25. 12:18:53

@Sztui: Világos, köszi Sztui! Szóval nem vagy egy hithű buddha Sztuddha.
A Fôsulit meg nem késô még most se elkezdeni, persze érettségi kell hozzá.
Azt nem értem, hogy a fotosoppolást hol sajátítottad így el. Önképzô szakkör? Nagyon szuperek az ábrák most is.

Sztui 2017.11.27. 17:41:18

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Nagy az ismeretségi köröm és a tehetségem is meg van a fotosoppoláshoz. Az is kell ám hozzá Lufi!!! Nem csoda, hogy neked nem sikerült elsajátítanod a fotosoppot a próbaidőszak alatt, mert nem sok mindenhez konyítasz! Csak a felidegelésemhez. Azon kívül más most nem is jut eszembe.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.12.08. 16:22:49

@Sztui: Helló Sztú!
Félreértés ne essék nem tűntem el, csak elvonultam kicsit magamba nézni, és valószínűleg igazad van Sztui a csôdtömegségemet illetôen. Csak meg kellett mégiscsak emészteni, köszi Sztui, hogy felhívtad rá a figyelmem. A cikk nagyon tetszik még mindíg.

Sztui 2017.12.09. 11:31:43

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ennek igazán örülök Lufi! Gyakrabban is csinálhatnád ezt mostantól! Tudod még nyáron mutattam azt a tükrös módszert, az is be szokott válni, ne feledkezz meg róla!
süti beállítások módosítása