Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Szolgálati közlemény

2018. július 29. - Sztui

Csősztök tirpákok!

Kénytelen vagyok írni pár sort, mert Sztúmester életkörülményei visszazuhantak. Sajnos azt kell mondani, hogy ez a zuhanás egészen a nulla szintig meg sem állt. Há' élvezhetetlenné vált az Alapozó Falatozón kívül töltött pihenésem. Lényeg a lényeg, muszáj voltam menekülőre fogni a dolgot.

run-sausage-run.jpg

Vajon mi a franc művelhette ezt a vidámságtól folyton kicsattanó Sztuival? Mivel mindenki tudja ki a legádázabb ellenségem, ezért valószínűleg nem túl meglepő a válasz. Ki más lenne a megfejtés, mint a sztunyablog doktor úrja, vagyis Lufi. Sajnos az állapota jelentősen romlott az utóbbi időben. Teljesen hülye lett. Egy őstulok szintjére süllyedt.

sztunyablogkrezinyelves.jpg

Ez a visszaesés arra ösztönzött, hogy feltörjem a malacperselyemet és ismét letakarodjak Korfura. Idén már másodjára.Szerintem ez a két alkalom sem lesz elegendő, olyan hülye a Lufi, hogy valószínűleg 5-ig meg sem állok. Retteghetnek a dohányboltok, mert valamibű ki kell fizetnem az utazást! 

Lufinak üzenem: Ne keressé te ütődött! Most nyugodtan Sztuizhatsz te marhalepény fejű!!! Hali!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3914148639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.07.30. 09:04:27

NOOOOO!!!! Persze jó pihenést meg mindent Sztui! Azért remélem nem komolyan mondtad hogy én üldöztelek el. Várunk vissza Sztui, üdén és frissen! Hirtelen nem is tudok többet írni, meg vagyok rezzenve. Azért jelezz, hogy jól vagy-e!

Sztui 2018.08.03. 15:21:37

Bocsi, nagyon kapkodtam a cikkal. Még nyelvet sem raktam a Lufinak mutogató figurára. Majd javítom a hibákat!

@Dr.Chester Barack Boldizsár: De ütődött vagy te!!! Szerinted csak viccbű húztam el a belemet? Persze, hogy te üldöztél el!
Szerencsére itt nincsenek olyan dilinyósok, mint te Lufi, szóval javult a közérzetem.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.08.09. 16:03:39

@Sztui: Mizu Sztui? Há figyelj már mikor jössz vissza? Mostmár gondolom különösen jó a közérzeted. Ennyire bírod a görögöket vagy mi Sztúman? Egyébként bocsi a késôi kommentolásért.. Habár te se panaszkodhatsz; a Barom Kérdések topik fellendítésének kísérletét alaposan megtorpedóztad. Persze nem kritikaképpen mondom Dani. Na minden jót Sztú!

Sztui 2018.08.11. 15:14:06

@Dr.Chester Barack Boldizsár: γεια Luffancs! Gondolom a kérdésed szavatossága mán lejárt, mivel visszatért a blogcsászár! A közérzetem valóban feljavult, remélem nem leszel paraszt és sokáig ki fog tartani ez az állapot!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.08.14. 08:18:52

@Sztui: Szerintem tovább fognak az életkörülményeid javulni Sztúmanus! Ha mégse, és ez miattam lenne (amit kétlek) akkor szóljál már légyszíves Geszt!
Jó kikapcsolódást!
süti beállítások módosítása