Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

VB váró interjú Sztuival. Sztuitól.

2018. június 11. - Sztui

Üdvözöllek titeket ismét a Sztunyablogon Tajparasztok!

Akadt egy kis szabadidőm két Trabi látogatás között, miért ne ülnék neki cikkot írni? Há' mer senki nem olvassa? Nem baj az! Mehet is! Öninterjú Sztuival! Sztui kérdezi Sztuit! Sztuman vs. Sztuman!

Nehogy felrúgd már a Sztunyablogos mikrofont te eszetlen marha!!!! Azzal készülne az interjú!

Hello Sztui! Hogy hogy újra a blogra toltad a pofádat? Nem szégyeleld magadat???

Kuss legyen te tirpák! Nem ez az interjú témája te félnótás!

Azt én döntöm el, hogy mi a téma Sztui! Én vagyok a riporter, vagy mi a gané!

De nagyra vagy magadtól Sztui! Akkor válaszolok: Egyáltalán nem szégyellem magam, ez má' a 3. cikk lesz az évben. Hamarosan utolérem a tavalyi önmagamat!

Nagyon ügyi vagy Sztuman! Tapsoljuk meg a blogcsászárt!

Köszi köszi.

Akkor térjünk a témára. Az meg van, hogy 3 nap múlva kezdődik a VB ugye?

Magadnál vagy te baromarc????? November 28-át írunk vagy mi a retek van?

Nem a floorball vébé Sztuman! Azt mindenki tudja, hogy mikor kezd! Én most a fodbalisták 4 évenkénti bohóckodására gondoltam. 

Ja, hát az engem egy kicsit sem érdekel, ne haragudj meg érte Sztui!

De ez kell most a népnek! Valamiért oda vannak ezért az idióták. Özönleni fognak a blogra a 80-nál nem sokkal magasabb IQ-val rendelkező egyének! Szóval erről kérdezlek. Oroszország-Szaúd-Arábia nyitómeccs. Mondj egy eredményt Sztumanus!

Ja hát ilyen nehezeket kérdezel? Akkor várj már egy kicsit, gyorsan felszippantok egy csíkot.

Csak természetes, megvárunk Sztui. Szerintem szúrj is valamit, különben nehéz lesz kibírni, hogy ilyen hülyeségekről kell beszélnéd.

Megjöttem. Dél-Szudán kijutott? Ők nyerik!

Töröld már le az orrodat először Sztuikám, nem tudlak így komolyan venni! Dél-Szudánnak meg van jobb dolga is, minthogy egy hónapon keresztül hülyítsék az embereket. Szóval: Orosz-Szaúd-Arábia?

NULLA-NULLA IKSZ! Esetleg a végén a rigó befúj egy tizenegyest a Putyin bandának!

Jó szar nyitómeccs lesz ezek szerint! Meg ne nézze senki! Második kérdés: Kinek szurkol a blogbáró?

A Bárszelónának! Hala Barsza! De ha őket most nem lehet mondani, akkor mindig azok ellen akiket éppen megfenyegettem, hogy adják le a meccset. Én már előre tudom az eredményket, felesleges erről hadoválni.

Na ne szivassá meg minket Sztumanus! Akkor töltsed kifelé a prediktört! 

Hülye vagy te? Majd hagyom, hogy a Sztunyablog mind az egy darab olvasója meggazdagodjon? Aki ráadásul pont Luffancs? Nem érdemli Ő ezt meg, annyira az idegeimre megy állandóan! Dilinyós szerintem a csóka.

Az EB-s tippjeid se jöttek be te paraszt! Nem voltál csalódott, hogy Lufi miattad vesztette el az összes pénzét?

De nem ám! Lufi szenvedésein általában nem bánkódom. Pechem volt egyébként. De hogy csempésszek egy kis minőséget is ebbe az interjúba, azért mégis elkészítem a tippsoromat. De ne vegye ezt készpénznek senki, mert még egyeztetnem kell az orosz maffiával, hogy melyik meccs hogyan végződjön. Van még pár kérdőjel.

Hát Sztui, ez fenomenális! Akkor szerinted megnyerik az oroszok?

Hát nem látsz a szemedtől te idióta? Mi van odaírva szerinted?

Jól van má', gondoltam megkérdezem. Lufinak megértési nehézségei vannak, jobb inkább tisztázni a dolgokat. Sajnos a bal felső sarokban lévő feliratot is folyamatosan figyelmen kívül hagyja...

Igazad van. Nem komplett az ürge!

Melyik csoportmeccs elé üljek le Danikám? Úgyis tudod az eredményeket, nyögd ki, hogy melyik lesz a leggólgazdagabb meccs!

06.21, 14:00. Vésd be a naptáradba riporter Sztui! Dánia-Ausztrália. 

Vissza fog térni a VB-n Jimmy Jump?

Igán.

Tényleg?

Nám.

Fog harapni Suarez?

Most fordul a kocka, leharapják a karját! Azt még nem tudom, megmondani, hogy ki lesz az. Az is lehet, hogy egy medve, franc se tudja... 

Szerinted tényleg minden 5-ik nyer a Pöttyösnél? Nekem bűzlik itt valami. 

Nám!!!! Hazugág az egész! Betoltam vagy 50 túrórudit, eddig talán 2 nyert. Ebből még a hülye is kitudja számolni, hogy minden 634. nyer csak.

Szerinted miért Messi fogja kapni a VB aranylabdát?

Mert ő az évszázezred legjobb fodbalistája! Az se fog ebbe belekavarni, hogy még a csoportból sem jutnak tovább! Teljesen megérdemli! Szerintem a 2022-essel együtt adják majd neki oda. 

Ki lesz a gólkirály?

Hát a Tomász Müller! Sokat fog számítani, hogy a nyolcaddöntőben óriási megdöbbenésre 7-1-re verik Brazíliát!!! És az összes gólt ő lővi! Még a brazilokét is!

Fogod követni a meccseket, vagy szarod telibe az egészet?

Hogy a viharba ne követném! UHD-OLED-QLED-LCD csúcstechnológiája van a Trabinak, biztos rá fogok pillantani párszor az ivómaratonom közepette. 

Ha csinálhatnál egy All-Star csapatot Emilió és Győzike családjából kik lennének benne?

Há' hogy te is ilyen gyengeelméjű marha legyél Sztui...!!! Errű cikkot fogok írni, majd minden ki fog derülni, te kergemarha!

Ja hát jó van na, honnan kellett volna tudnom ezt? Akkor kérdezek egy utolsót Sztuikám aztán elengedlek. 

Ideje lenne, mert már kezd kiürülni a szervezetemből a szunnyadék. 

....Miért használsz ilyen szavakat Dani??? Nem fogja ezt érteni a Luffancs. Megkérdezem, akkor helyette: Mi az a szunnyadék?

Ez a mai legjobb kérdésed Gesztus! A szunnyadékot a kokain szinonímájaként szokás használni. Fájdalomcsillapítóra és helyi érzéstelenítőre is utalhat. Akkor ez volt az utolsó kérdésed? Tűzhetek el?

Tűzzél te barom! Lufi még úgyis zargatni fog téged a kommentszekcióban, plusz amilyen hülye voltál megnyitottad a Barom kérdések topikot is. Ott sincs nyugtod soha. Kösz az interjút Sztúmester blogmestercsászár!

Én köszönöm Sztui! Jó arc voltál, mint mindig!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr6114040344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.12. 09:54:11

Helló Sztui!
Nagyszerű a cikk! Nagyon eredeti, és szuper ötlet ez az interjús forma, nagyon tetszik is. Csak biztos hogy nem én interjúvoltalak Sztúman, olyan sokszor elhangzik a neved a riportertől? Persze ez csak növeli a színvonalat.
Köszi a prediksönt is, én elhittem neked, hogy az oroszok nyerik Gesztus, de csak amiért te mondod. A cikk előtt azt mondtam volna, hogy a csoportot se élik túl, de meggyőztél! A másik kérdésben is igazat adtam neked. És most tényleg csak egy szavazat jut nekem úgy látom, nagyon jó ez a rendszer. És gyönyörűen be is van ágyazva Gesztus!
Kifogástalan a cikk, majd még kommentolok is valószínűleg a témában.
Hali!

Sztui 2018.06.12. 18:47:19

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ne sértegessé' Lufi!! Riporter Sztui egyáltalán nem volt olyan sajtkukac, mint te. Egyszerűen csak egy jó hangulatú beszélgetés volt.

A szavazás a blog.hu érdeme. Már egyzerűen be lehet szúrni ilyet, tényleg elég jó.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.13. 17:03:37

@Sztui: Én is kedvesen próbálok írkálni amikor néha többször leírom a neved Sztú. Érted, jó hangulat meg minden.
Egyébként azért nem nézed a VB-t mert megsérült a Dani Alves? Gondolom ez most itt is feltehető. Ugye Dani?
Na csá Dani!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.13. 17:04:55

* nem érdekel-t akartam írni nézed helyett. Bocs Sztú. Modi játszik.

Sztui 2018.06.13. 20:04:48

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Akkor úgy néz ki meg van a gond Luffancs! Valószínűleg nem csipázom annyira a búrád, mint riporter Sztuinak, és így nagyon tenyérbemászó vagy!!! (vagy csak egyszerűen tenyérbemászó stílusban olvasod Sztui monológjait, pedig nem így tette fel a kérdéseket! Majd tartok egy felolvasó estet....)

Hát a Dani Alvest azt nagyon sajnálom. Azért valahogy biztos kibírom a drogos feje nélkül, majd szurkolok a Dani Kárváhálnak.

Sztui 2018.06.13. 20:05:17

Sikerült újra szavaznod Lufi? Valaki ellentmondott Sztúmesternek, már csak 66% ért velem egyet.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.14. 12:18:59

@Sztui: Sikerájt Geda! Mármint Sztui! A táblán elég halványan jelent meg a választós, gondoltam nyomok egyet, gondolom úgyse engedi. Aztán megengedte.
Szóval igen, én voltam. No para Gesztus! Tudod ki még felnézhet a nagy vb-láz közepette.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.16. 10:48:56

Szia Sztui! Láttad, hogy tegnap CR7 üzent neked a gólja után? Legalábbis szerintem elég egyértelmű. A kecskeszakálladra utalt, biztos láttad. Eljutottak hozzá a kritikáid, nem is csodálkozom. Jobb véleményed lett róla a tegnapi után Sztú?

u.i.: Ezek a VB-vel kapcsolatos kérdések jöhetnek ide, vagy ez a Barom topikba menyjen legközelebb? Kösz Gesztus!

Sztui 2018.06.16. 19:11:28

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Láttam. Jól megkaptam a hólyagpofától. Csak meg ne lássam az utcán mert lerúgom az önelégült fejét! És örülhet majd, hogy csittegés nélkül megússza!

Jöhetnek ide, maximum kitiltalak a blogról, ha rossz helyre kommentolsz. Háháá.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.19. 17:26:20

@Sztui: Azért vigyázz Sztui, elég sok testôre van. Szegényt sose dícséred Gesztus, pedig azt a szabit szépen bevarrta, nem igaz? Egyébként a csoportokban a gólarány dönt azonos pontszám esetén, te hogy értesültél DG? Köszi!

Sztui 2018.06.19. 19:52:46

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Dehogy vót szép! Csak az a cingár szörnyszülött is meglepődött a kapuban, hogy most véletlenül nem a sorfalba bikázta. Nem hibáztatom, én lehet, hogy le is ültem volna a heyében a szabadrúgás előtt.

Jó emberhöz fordultál a kérdéseddel Lufi! Igán, a gólarány dönt!!! Vésse mindenki az eszébe! Te majd valahova máshová Luffancs....

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.22. 08:56:13

Szia Gesztus! Elöször is köszi a pontos szabályismertetôt. Szóval ha ma Izland sokat lô akkor elég kevés esélye maradna a link argentinoknak továbbjutni, akiknek a kiesését meg is jósoltad. Remélem igazad lesz Gesztus, hajrá Izland! Mondjuk ezek úgyis kikapnak Nigériától is a végén.
A tegnapi Dán- Ausztrál... Nem láttam teljesen a mérközést, de a végeredmény nem lett valami sokgólos Sztúmanus. Mi történt? Átvert a brókered vagy mi Gesztus?
Jó blog, csak így tovább!

Sztui 2018.06.22. 12:33:03

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Igán. De azt is nézzedd Lufi, hogy szerintem Nigéria jut majd tovább! Így kalkuláljál!

Hát a Dán-Ausztrál.... Óriási meccs volt!! Csak úgy potyogtak a gólok, nem tudom mirű beszélsz Luffancs! Eddig nagyon ülnek a tippjaim!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.27. 13:20:33

@Sztui: Sztuikám azt megadtam volna. Marad a zöldasztal, abban még reménykedhetünk. Egyébként biztos tudtad, de a svéd csapatban szereplô Forsberg nagy floorballos. Ismersz még a mezönyben esetleg további precedenseket erre Gesztus? Hali Geszt!

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.06.29. 08:54:33

Ja és svédek és a svájciak a két kedvencem, de akkor svédek mennek tovább úgy olvasom le az ábráról Sztui. Meg akkor a spanyolok is kizúgnak most. Köszi Gesztus, remek tippek!

Sztui 2018.06.30. 11:41:19

Jól olvastad le az ábrát Luffadt!!

Kösz a floorballos infót, ezek szerint van egy igazi sportember közöttük! Meglepődnék ha több is lenne...

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.07.04. 08:40:50

Nem vagy gyenge Dani, de figyi má! Há itt nem lesz orosz-svéd döntô. Max elödöntô. Sztui ezt nem vágom pontosan. Megint csaltak a FIFA-nál?

Sztui 2018.07.04. 19:51:12

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Ez van Lufi, nem nyerték meg a csoportjukat a ruszkik. De ez nem a véletlen műve, össze kellett kerülniük a spanyolokkal, hogy kirakhassák a szűrüket! Direkt lettek 2-ak, de így elmarad a Svédország elleni döntő.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2018.07.20. 08:39:35

Na leestek az események, heló Sztui! Végsôsoron tetszett a vb neked Geszt? Persze ha már elfelejtetted mi volt azt is megértem, eléggé eltűntem... :-( . Na mindent bele Sztui, várjuk az "All-star" csapatos cikkedet!
süti beállítások módosítása