Egy kemény csávó mindennapjai

Sztunyablog

Bűzlik a blog, hol van a frissőr?

2017. május 13. - Sztui

Szevasztok tirpákok!!!

Már majdnem megrohadt a Sztunyablog, ezt egy felelősségteljes frissőr nem nézheti tétlenül. Szerencsétekre Sztui mester pont ilyen, ezért most ír valamit, hogy ne járjon le a blog szavatossága. Történt ez-az két hónap alatt, csak az a gond, hogy leöntöttem minimum egy hektoliter páleszt a torkomon, így az emlékezőképességem mostanra egy aranyhaléval vetekszik.

halblog.jpg

A Sztunyablog támogató partnere a Rolling Stones

Még mielőtt Sztumannek esnének az állatvédők, figyelmeztetek mindenkit: A képen szereplő Arany Sztuhal nem a megfelelő tartásban részesül. K**va kicsi ez az akvárium, ráadásul gömb alakú. Melyik paraszt fotózhatta így ezt a szegény halat? Beletuszkolnám a fejét abba az akváriumba és megkérdezném, hogy jól érzi-e magát? Szóval itt a napi Sztuman tipp: Véletlenül se gömbakváriumban tartsunk halacskákat, mert Sztuman ott terem és annak nem lesz jó vége...

Eléggé elkalandoztunk, térjünk a tárgyra. Na hol is kéne kezdeni...? Ha jól emlékszem kb. egy hónapja a Kurta kocsmában tengettem a napjaimat, szóval úgy néz ki Egomban jártam. Ja, beugrott! Tudod Ki jól felhúzta az agyam. Nézzünk pár érdekes tényt a fickóról:

- Szomorú, de már nem őrködik a polgárok védelméért. Ez nagyon rossz hír nekem, de annál jobb hír a polgároknak. Biztos szakképzettebb munkaerő lép a helyére. Eddig nem nehezítette meg senki a dolgomat...

- Végre újra pöfékel. Jobban mint Stephenson 1825-ös gőzmozdonya. Csak egyetlen gond van: Gyatra a minőség. Adjuk már meg a módját Tudod Ki!!!

- Munkavédelmis múltja ellenére a tűzvédelemmel hadilábon áll. A cigaretta hamut a növényekre szórja, de akadt arra is példa hogy egy félig elszívott csikket tett le az asztalra. / megjegyzés: Tűzvész esetén, hívjuk a 112-es általános segélyhívót vagy tárcsázhatjuk a 105-öt is! / Remélem résen lesznek a szomszédok.

- Csak akkor tud beágyazni, ha a számítógép ki van kapcsolva. Ez végül is érthető. Én is csak akkor tudok fingani, ha Dél-Szudánban esik az eső.

Ennyi bőven elég lesz Tudod Kiről. Még annyit meg lehet említeni, hogy a bajsza mit sem változott. Szép-szép, de a kecskémhez, nem érhet fel.

Jöhet a következő topik. Nem is tudom mi legyen az. Szidjam Lufit? Ezt szeretnétek? OKÉ! Csak egy pillantást kell vetni a Barom kérdésekre és már özönlenek is a szidalmak a szájunkból! Amit Lufika összehozott egy hatod év alatt, arra más egy évtized alatt se lenne képes. Ennyi böszmeséget... IDIÓTA EZ??? Az hát! Persze tudom mire vállalkoztam, amikor elindítottam a topikot, de Sztunya nyelvének is van egy határa. A türelmének meg pláne.

lufinemnormalis_1.jpg

Szegény Sztujom oda se mer nézni

"Sztuiiiii, Sztuiiiiiiiiiiiii, Sztuuuuuuuuiiiiiii" csak ezt látom az összes hozzászólásban. Nem komplett az ürge, de már lassan megszokjuk. Mindenesetre, legalább ténylegesen a Barom kérdéseknél vannak a barom kérdései, nem pedig Sztúmester hiper-szuper cikkjei alatt sorakoznak.

Há' őszintén megmondom, fingom nincs mit tudnék még megemlíteni. Úgy néz ki most nem esik Dél-Szudánban. Szóval ismét csak a szokásos dolgok történtek: Lufika abnormálisan hülyeségeket kérdez, Tudod Ki pedig.... nos, Ő Tudod Ki. Sztunya pedig csak vedel, vedel és vedel. Ha lesz változás mindenképpen szólni fogok róla, persze a frissességet is szem előtt tartom a továbbiakban is. Sztunyától csak és kizárólag friss árut lehet kapni. Ezt már a 8. kerületben is tudja mindenki.

Ádijjosz taplógombák!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztunyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr4512502303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztui 2017.05.13. 11:55:21

A gőzmozdonyos videón az a replika nem is pöfékel annyira, mint azt elsőre gondoltam. Tudod Ki köröket ver erre. Ha a vonat mellett bagózna a videón, akkor a mozdonyból tuti semmi nem látszódna.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.13. 19:21:40

Ez az, friss cikk! Nagyon megörültem neki Sztui, a többi olvasó nevében is köszi, hogy fáradtál vele. Nagyon szuper lett, szép munka! Jó, hogy egy ilyen kései órán még felnéztem a kedvenc szájtomra, nem igaz Geszt?
Jó friss ôr vagy, Sztui, és egy derék állatvédô. Gratulálok! És most jó ebédhez szól a nóta.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.13. 19:25:38

"Sztujom", "Sztuhal".....hatalmas! Ragadt rád valami a pesti látogatásomból úgy fest. Örülök neki Sztui!
Ha már a témánál vagyunk, miben maradtunk: Sztumbappé, vagy Emsztuppé? Nem tudom melyik a helyes.

Sztui 2017.05.14. 18:57:23

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Barom vagy Luffanat!!!! Nincs annyi hektoliter pálesz amivel eltudnám felejteni ezeket a hülyeségeidet!

Mit tudom én melyik a helyes verzió. Te találod ki ezeket az ökörségeket, bármelyik jó lesz. Persze ne merj így szólítani, mert könnyen olyan sorsra juthatsz, mint aki gömbakváriumban tartja a halait.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.15. 19:00:51

A hektolitert mindig helikopternek olvasom..hehe. Na mindegy.
Azt akartam kérdezni Sztui, hogy tudsz-e valamilyen adatot mondani Dél-Szudán esôs nap/év vonatkozásában. Nem találtam errôl semmit. Köszönöm!

Sztui 2017.05.16. 09:29:55

Hát figyelj Lufi. A fingásaimnak a száma május és október között valamiért nagyon megszaporodik. Ilyenkor lehet az esős évszak Dél-Szudánban.

Na közben utánajártam. Kb. 1000mm esik egy évben. Itt van Sztuman éves fingeloszlás diagramja ha valakit érdekel:

www.funtrivia.com/qphotos/91/341391_8_o.jpg

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.17. 12:56:41

Tök érdekes, nem Sztui? Magyarországon 800-as adatokat találtam maximum, ott 1000. Pedig nem is mondtalak volna egy nagy fingó-gépnek. Azt hittem veled inkább a Szahara lenne összefüggésbe hozható.
Vagy az hogy akkor tudsz amikor arrafele esik, nem jelenti azt hogy feltétlen fingassz is? A szövegkohézióból ez magyarázható.
Egyébként az érdekelne még Sztui, hogy hogyan jöttél erre rá? Netán egy dél-szudáni vakáció során?
Na hali. Jó a blog egyébiránt.

Sztui 2017.05.19. 14:40:57

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Még én sem vagyok akkora tirpák, hogy a másik orra alá fingjak, Lufi. Én szép csendben eresztem el a békegalambokat. A te szokásaidat inkább nem osztom meg az internet népével ha nem baj!

Már nem tudom, hogy jöttem rá, nagyon régóta van ez. Gondolom Tudod Ki se egyik napról a másikra felejtett el beágyazni bekapcsolt gép mellett. Meg neked is akkor viszket az orrod amikor fontos meccset játszol az újgazdag klubjaiddal a Fifában, vagy éppen ölöd a girnyó ballaszokat a gétéában. Nekem a dél-szudáni eső = fingás jutott.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.20. 09:39:55

A legidegesítôbb nálam, hogy amikor mosogatok mindig viszket belül a fülem.
Na, de azt akartam kérdezni Sztui, hogy akkor mik az aranyhal tartás helyes körülményei? A helytelent szépen kifejtetted. Már nem elôször szólal meg belôled az állatvédô éned, dícséretes Sztui! Csak így tovább!

Sztui 2017.05.25. 21:51:08

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Nem vagyok egy rutinos haltartó Lufi, csak az alapokat tudom. Az egyik legfontosabb pedig hogy ne legyen gömb alakú az akvárium! Akár a grillsütőbe is tehetnénk egyből, mindkét verzióban rosszul fog járni a hal. Azért van még egy s más Sztui mester tarsolyában:
1. Ne legyenek túlzsúfolva. Mi is megtapasztalhatjuk a csúcsidőben egy jól felszerelt BKV járaton hogy mennyi oxigén van ha minden barom felgyömöszöli magát.
2. Ne legyen túl meleg a víz. Asszem ez is fontos.
3. Ne legyél baromarc. Ahogy a Sztunybloghoz, úgy a hal- és más állattartáshoz is minimum a 80-as IQ.

Remélem segítettem. Lufi, te sajnos a 3. pontban nem felelsz meg. Fel a fejjel, még mindig nevelgethetsz valami gyomnövényt ha szeretnél! (Muhaha)

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.26. 14:02:26

@Sztui: HÁHÁ!! Kösz a választ Sztui! Nem is mernék egy halat tartani pont a 3. pont miatt, de a Sztunyablogon azért megmaradok, nagyon jó kis szájt a kikapcsolódásra.
A cikkbôl merítve még annyit Sztui, hogy Tudod Ki azért valami kártérítés fizetésére köteleztetett a polgárôr munkája után? Ha jól tudom meglovasított egy egyenruhát, a link munkájáról pedig a bűnözési ráta nyújt szemléltetést.

Sztui 2017.05.29. 15:26:40

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Szerintem már annak is örültek a fejesek hogy végre lemondott. Még talán egy zsíros kis végkielégítést is adtak volna neki előbb-utóbb, hogy tolja már el végre a bicajt ha nem adja le önként az egyenruhát.

Egyébként a cikkből még kihagytam egy barom Tudod Ki szokást: Nem használ mosogatószert mosogatásnál mert az "nem természetes". Tudom, vannak megszállott természet mániások, de amikor a napi 9. cigije után mondja ezt, már nem értem teljesen a dolgot.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.05.29. 20:12:15

@Sztui: Te már csak tudod milyen a függôség nem Sztui? Ezt a dohányzásra írtam, a mosogatószer nélküli semmittelen mosogatása az nem tudom minek a jele. Fôleg amikor vendégek vannak a házban. Nem is tudom hova tenni.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.06.03. 20:19:32

Hy Sztui,
Azt látom a cikkben, hogy nem utasítod el Tudod Ki dohányzását, de mire utaltál azzal, hogy gyatra a minôség? Biztos rajtam kívül mindenkinek leesett. Überkirály a blog, így tovább Sztui!

Sztui 2017.06.10. 19:18:02

@Dr.Chester Barack Boldizsár: Hát az tuti hogy ez mindenkinek leesett. Sőt, itt nem is kell leesnie semminek, ez egy egyszerű mondat Lufika!!! Nem csalódtam benned. Azért jövőre jobban figyelj nyelvtan órán, hátha most sikerül elvégezni a 3. osztályt!

Szóval amikor Tudod Ki bemegy a dohányboltba, valószínűleg a leakciózott terméket veszi le a polcról. Értek én hozzá, higgyétek el. Amikor rágyújt, azt hiszem hogy gumiabroncsot égetnek a ház előtt. Nem jó a minősége. GYATRA!
Legalább egy kis zöldséget téphetne a füvészkertjéből, azzal fel lehetne turbózni egy kicsit.

Dr.Chester Barack Boldizsár 2017.06.11. 19:19:26

@Sztui: Helló Sztú!!! Üdv itt újra! A helyzet az, hogy az összetett mondatok jobban mennek, de így kifejtve már értem, köszi! Tanítsd már meg az öreget a fortélyokra Sztui, szerintem azt se tudja melyik szekrénybôl tud zöldséget szüretelni. :-)
süti beállítások módosítása